IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 These wings are made to fly [Open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lune
Soldier
Lune
Vrouw
IC Posts : 17

Character sheet
Leeftijd: 18 human years
Partner: You don't love me
Quote:

These wings are made to fly [Open] Empty
BerichtOnderwerp: These wings are made to fly [Open]   These wings are made to fly [Open] Icon_minitimema nov 16, 2015 12:32 pm

Verbaast had het meisje naar de vleugels op haar rug gekeken. Ze had zich veranderd in haar wolven gedaante, en de vleugels waren gebleven. Hoe kon dit? Lune had gedacht dat ze alle gekkigheid nu wel gezien had, maar blijkbaar niet. De vleugels waren donkerblauw, bijna zwart, en hadden de vorm van engelen vleugels. Grote, krachtige dingen. Ze wist alleen niet hoe ze er mee om moest gaan. Dus was ze in haar wolven vorm gaan lopen, gewoon om te voelen hoe ze haar vleugels kon bewegen. Vliegen liet ze nog even voor wat het was. Maar de wil om het te proberen was er wel, dus stond ze hier, op Mount Valford. Ze leek wel gek in haar hoofd. Moest ze dit wel doen? Ze stond aan de rand, vleugels gespreid. Onder haar was al vrij snel een uitkeping van de berg. Mocht ze toch niet kunnen vliegen, zou ze daar gewoon op vallen. Het zou dan even pijn doen, maar ze zou geen botten breken. Het idee om zich nu te laten vallen was alleen dood eng. Ze had geprobeerd zichzelf omhoog te duwen met haar vleugels, maar dat kostte haar nog teveel energie. Maar ze wilde het kunnen. Ze wilde begrijpen hoe ze dit nieuwe deel van haar lichaam moest gebruiken!

OOC: Ja, ik weet dat Lune al Medicore Wings heeft, maar aangezien ik nog niet met haar met vleugels heb gepost wil ik het even opbouwen Wink Iedereen is welkom in dit topic (Hoe Lune daar over denkt is wat anders Razz)
Terug naar boven Ga naar beneden
 
These wings are made to fly [Open]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Maybe it's all said [open]
» Fog (open)
» Birthday {open}
» Sleep No More [OPEN]
» [ Open!! ] What makes a Man

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rigor Mortis :: RIGOR MORTIS :: RPG :: AER :: MT. VALFORD-
Ga naar: