IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Maybe it's all said [open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Lune
Soldier
Lune
Vrouw
IC Posts : 17

Character sheet
Leeftijd: 18 human years
Partner: You don't love me
Quote:

Maybe it's all said [open] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maybe it's all said [open]   Maybe it's all said [open] - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 15, 2015 7:02 pm

Lune merkte meteen al dat de wolvin geen zin in dit gesprek had. Prima, dan niet. Lune ging haar energie daar niet aan verspillen, hoe erg ze het ook vond dat de ander haar blijkbaar niet mocht. 'Waarom zou dat getalenteerd zijn, dit is wie wij zijn er is niks bijzonders aan.' zei de wolvin. "Heb jij ooit andere dieren gezien die dat kunnen? Ik niet, en daarom heb ik het idee dat het bijzonder is." legde ze uit. De andere vraag werd beantwoord met een kortaf antwoord. Lune keek weer voor zich uit. "Ik geloof dat het minder wordt. Ik moet terug naar het kamp, ik vertrouw jou erop dat je terug naar je eigen gebied gaat. Doe alsjeblieft voorzichtig." zei Lune tegen de wolvin, terwijl ze opstond. Ze keek naar de lucht, die nu langzaam minder donker werd. Nog één keer keek ze om naar de andere wolvin. Nee, ze moest nu gaan, ze kon haar excuses niet aanbieden. Dan maakte ze zich zwak. "Pas goed op jezelf..." mompelde ze, voordat ze de grot uitliep en naar het kamp rende.

-Topic uit-
Terug naar boven Ga naar beneden
Inej
General
Inej
Vrouw
IC Posts : 68

Character sheet
Leeftijd: 19
Partner: Light is easy to love. Show me your darkness
Quote: No need to throw me to the wolves, they come when I call

Maybe it's all said [open] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maybe it's all said [open]   Maybe it's all said [open] - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 15, 2015 10:39 pm

"Heb jij ooit andere dieren gezien die dat kunnen? Ik niet, en daarom heb ik het idee dat het bijzonder is." legde ze uit. Inej luisterde aandachtig en haalde uiteindelijk haar schouders op, als het aan haar had gelegen was ze liever een volle wolf geweest. Wat voor nut had je aan een mens zijn? "Ik geloof dat het minder wordt. Ik moet terug naar het kamp, ik vertrouw jou erop dat je terug naar je eigen gebied gaat. Doe alsjeblieft voorzichtig." Inej opende haar ogen en keek toe hoe de wolvin opstond, moest ze iets terug zeggen. 'laat de wind met je mee waaien.' zei ze zacht. Een twijfel ging door de andere wolvin heen, ze wou iets doen maar deed het toch niet. "Pas goed op jezelf..." mompelde ze. Inej stond op en rekte zich uit voor ook zij de grot achter zich liet en richting Ignis rende.

-Topic uit-
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Maybe it's all said [open]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Fog (open)
» Birthday {open}
» Sleep No More [OPEN]
» [ Open!! ] What makes a Man
» Tuned in ❥ (OPEN)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rigor Mortis :: RIGOR MORTIS :: RPG :: AER :: SPRINGSHORE-
Ga naar: