IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Show me what you've got!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Leorina
Administrator
Leorina
Vrouw
IC Posts : 50

Character sheet
Leeftijd: 18 y/o
Partner: A small loan of a million dollars.
Quote: We all are absolute predators.

Show me what you've got! Empty
BerichtOnderwerp: Show me what you've got!   Show me what you've got! Icon_minitimedo dec 17, 2015 9:50 pm


Show me what you've got! 6p2br7


Leorina
"WE ARE ALL ABSOLUTE PREDATORS"

De nacht was omgevlogen en de Aqua Lieutenant moest toegeven dat ze heerlijk had geslapen nu er een zorg van haar schouders gevallen was. Vandaag zou ze Mathias testen op zijn vaardigheden. Eigenlijk was dat gewoon om te ontdekken wat hij allemaal kon, niet zo zeer om te kijken of hij geschikt was als General. Die keuze had ze in haar hoofd allang gemaakt. Geduldig leunde ze tegen de stam van een van de bomen in Oreisa en speelde met haar haar, wachtend tot Aqua's toekomstige General zal komen opdagen.

Show me what you've got! 2w7o5nc
Terug naar boven Ga naar beneden
Mathias
General
Mathias
Man
IC Posts : 56

Character sheet
Leeftijd: 22 jaar
Partner: Love is like an ocean, it flows with tides. Never really gone, never high nor low.
Quote: “Human nature is like water. It takes the shape of its container."

Show me what you've got! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Show me what you've got!   Show me what you've got! Icon_minitimedo dec 17, 2015 10:07 pm

Mathias had als een blok in slaap gevallen toen hij op bed was gaan liggen. Hij had tevreden gekeken naar de mand die hij had gevuld met allerlei prooien die hij had gejaagd en een deel daarvan had bereid op een lekker stuk brood dat hij had gekocht op de markt enkele dagen terug. Hij zette hem in de tochtige gat zodat het lekker koel bleef en was daarna op bed gaan liggen. Zijn ogen schoten open toen hij de zonnestralen voelde op zijn gezicht. Ze hadden geen tijd afgesproken, enkel dat Oresia weer hun ontmoetingsplek zou worden. Hij zette zijn benen af en hurkte op zijn bed. Rustig trok hij wat kleding aan dat gemakkelijk zat en pakte zijn sikkel die hij haakte in de mand. Eens zien, snel een hapje eten? Mathias schudde zijn hoofd, hij had niet bepaald honger en met tevreden blik zette hij een stevige looppas in. Hij rende door de bossen richting het in de verte nu typerende structuur van kersenbomen. Hij bekeek de omgeving kalm en glimlachte toen hij in de verte een bekend gestalte zag. Ze zat te spelen met haar haar en hij kreeg een geniepig grijnsje op zijn gezicht. Mathias liep rustig en kalm in haar zichtsveld. ‘Iedere kerel zou bijna denken dat je een verlegen type was als je zo met je haar speelt,’ sprak hij grinnikend en zette de mand met zijn staf aan de kant. Rustig liep hij dichterbij en keek naar Leorina met een tevreden glimlach. ‘Ben ik erg laat?’ sprak hij en spreidde zijn armen wat om ze daarna te laten zakken. ‘Dus hoe wilde je mijn krachten testen,’ sprak hij kalm en keek haar kalm aan met diezelfde zekere blik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leorina
Administrator
Leorina
Vrouw
IC Posts : 50

Character sheet
Leeftijd: 18 y/o
Partner: A small loan of a million dollars.
Quote: We all are absolute predators.

Show me what you've got! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Show me what you've got!   Show me what you've got! Icon_minitimezo dec 20, 2015 7:22 pm


Show me what you've got! 6p2br7


Leorina
"WE ARE ALL ABSOLUTE PREDATORS"

Bij het horen van de inmiddels bekende stem haalde de brunette haar hoofd op om de General-to-be aan te kunnen kijken. Ze grinnikte even om zijn opmerking en zette haar handen in haar zij. "Dan zouden ze een fout maken." antwoordde ze met een grijns. "Nee hoor, ik was gewoon iets aan de vroege kant." Dat gebeurde haar wel vaker. Beter te vroeg dan te laat. "Laten we dan maar meteen beginnen. Val me maar eens aan." Sprak ze terwijl ze haar houding wat verstevigde en zich schrap zette.

Show me what you've got! 2w7o5nc
Terug naar boven Ga naar beneden
Mathias
General
Mathias
Man
IC Posts : 56

Character sheet
Leeftijd: 22 jaar
Partner: Love is like an ocean, it flows with tides. Never really gone, never high nor low.
Quote: “Human nature is like water. It takes the shape of its container."

Show me what you've got! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Show me what you've got!   Show me what you've got! Icon_minitimezo dec 20, 2015 11:32 pm

Mathias keek met een kalme blik naar Leorina toen ze haar hand in haar zij legde en ze kordaat met een grijns antwoord gaf dat ze dan een fout maakte. ‘Ja zoiets dacht ik al,’ sprak hij grappend en grinnikte met een tevreden en onspannen uitdrukking. Hij zette zijn mand en stok aan de kant en keek haar met een uitdrukking aan die niet te plaatsen was. ‘Aha,’ sprak hij en glimlachte. ‘Goed om te horen,’ sprak hij. Te laat komen was nou niet bepaald iets wat je een goede indruk gaf. Zeker niet als je een dame liet wachten. Zijn uitdrukking werd serieuzer toen ze aankondigde dat de trainig het beste maar gelijk kon beginnen. 'Aanvallen?' sprak hij even vragend. Mathias hoorde haar laatste woorden nagalmen en zijn ogen werden killer, alsof hij zojuist een vijand in het terrein van Aqua betrapte. Zijn mond kreeg een grijns waar zijn hoektanden verdacht groeide en hij zakte op zijn armen. Uit zijn kleding groeide de witte wintervacht en hij stond met dreigend lage houding voor haar, duidelijk aangevend dat ze op terrein was waar ze niet verder hoefde te komen. Zijn tanden waren ontbloot en hij gromde wat laag. Aanvallen? Met plezier. Ze zette zich schrap en Mathias zette zich af. Maar inplaats van recht op haar afstormen rende hij in een bocht om haar heen om tegen haar flank aan te komen in een poging haar omver te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leorina
Administrator
Leorina
Vrouw
IC Posts : 50

Character sheet
Leeftijd: 18 y/o
Partner: A small loan of a million dollars.
Quote: We all are absolute predators.

Show me what you've got! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Show me what you've got!   Show me what you've got! Icon_minitimema dec 21, 2015 2:44 pm



Show me what you've got! 6p2br7


Leorina
"WE ARE ALL ABSOLUTE PREDATORS"

Leo versmalde haar ogen verward toen ze de blik in zijn ogen zag omslaan. Alsof hij haar plots zag als een echte dreiging. Ze wist niet heel goed wat ze daarvan moest denken. Het kon handig zijn mochten ze ooit echt in een gevecht raken, maar tijdens trainen met andere roedelleden hoopte ze dat hij zich niet liet gaat en zijn medeleden heel hield.
Heel slim om daar nu over na te denken was het niet, gezien ze zo afgeleid was door haar gedachten dat ze de wolf te laat zag aankomen. Met een harde smak kwam ze op de grond terecht. In plaats van op te staan rolde ze een eindje door richting her meer, in de hoop dat haar sparringspartner niet de tijd kreeg boven op haar te duiken. Snel krabbelde ze overeind. Met haar armen maakte ze een golvende beweging richting het meer, en vervolgens terug naar haarzelf. Een middelmatig grote golf spoelde langs haar voeten en enkels. Met behulp van haar adem liet ze deze bevriezen. Het voelde niet fijn, ijs tegen haar huid, maar zo stond ze vastgenageld aan de grond en zou de wolf haar geen tweede keer omver krijgen. Met nog een zelfde golvende beweging van haar armen, dit keer opwaarts gericht, wist ze een lange sliert water uit het meer te krijgen en deze voor haar neus te laten bevriezen zodat ze iets had om klappen mee uit te kunnen delen. IJs was niet het stevigste wapen, maar wel makkelijk om snel te vervangen mocht de ijs staf breken. Met de stok in haar hand was de klaar voor een tweede aanvalspoging.

Show me what you've got! 2w7o5nc
Terug naar boven Ga naar beneden
Mathias
General
Mathias
Man
IC Posts : 56

Character sheet
Leeftijd: 22 jaar
Partner: Love is like an ocean, it flows with tides. Never really gone, never high nor low.
Quote: “Human nature is like water. It takes the shape of its container."

Show me what you've got! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Show me what you've got!   Show me what you've got! Icon_minitimedi dec 22, 2015 8:10 pm

Mathias wist dat ze geschrokken kon zijn door zijn serieuze aanpak en dat was precies zijn bedoeling geweest. Hij duwde haar omver in haar gedachtengang en zijn blik was al omgeslagen naar een uitdagende blik toen ze haar beweging wist om te zetten in snelheid om afstand op te bouwen. Ze had haar weg vlak bij het water weten te banen en Mathias zijn ogen werden nauwer. Het water hield haar ditmaal vastgenageld aan de grond en ze had een staf op rake klappen te kunnen uitdelen. Mathias bleef staan. Hmmm, karbonaatjes, varkenshaasje, bacon, lekkere heerlijke....jaah, biefstuk~! De wolf trok zijn bovenlippen op om zijn kaken wat te ontbloten. Het moment dat een flinke klodder aan kwijl op de grond viel schoot hij op de jongedame af. Alsof het een speels hondje was pakte hij een van de uiteindes van de stok zo goed hij kon in zijn muil en beet er krachtig op. Hij duwde het zo laag hij kon en duwde het tegen Leorina’s ijs. Een gekraak was te horen en Mathias trok met kracht zijn muil los van de stok die nu door zijn eigen speeksel was vastgezet. Ijs was al koud en kostte daarom minder energie van Mathias om zijn eigen vocht te bevriezen. Hij veranderde terug in een mens, omdat hij in dit gevecht tamelijk wat ongemak ervaarde in zijn logge wolvenvorm en rende naar het water zodat hij aan de flank van Leorina zat en keek haar recht aan. Hij nam nu een defensieve houding aan net als haar. Hij was nog niet gewoon aan het gebruiken van water en zijn toepassingen en zijn eigen speeksel was ook maar een impuls dat hij niet had uitgedacht. Wellicht was het goed uitgedacht, maar Leorina wist wat ze deed. Hij kon hier niet eeuwig met impulsieve aanvallen staan. Hij moest iets bedenken om haar een stap voor te zijn, maar....wat?
Terug naar boven Ga naar beneden
Leorina
Administrator
Leorina
Vrouw
IC Posts : 50

Character sheet
Leeftijd: 18 y/o
Partner: A small loan of a million dollars.
Quote: We all are absolute predators.

Show me what you've got! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Show me what you've got!   Show me what you've got! Icon_minitimema dec 28, 2015 11:31 am

Wat haar was geleerd was dat het element water beter te gebruiken was om jezelf te verdedigen dan om een aanval te starten, en dat was dan ook waar ze zich aan hield. Het was haar trainings partner gelukt het ijs dat ze als verdediging had opgebouwd te breken. "Slim bedacht," prees ze hem toen hij zich weer in zijn mensen vorm naast haar bevond. Ook hij leek nu door te hebben dat jezelf verdedigen misschien een betere tactiek was dan de aanval starten. Leorina besloot dan ook dit keer te aanval in te zetten, om te kijken hoe hij deze af zou weren.
De jonge dame was al snel veranderd in haar pikzwarte wolven gedaante en stormde nu op de witharige jongen af. Benieuwd hoe hij dit zou aanpakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mathias
General
Mathias
Man
IC Posts : 56

Character sheet
Leeftijd: 22 jaar
Partner: Love is like an ocean, it flows with tides. Never really gone, never high nor low.
Quote: “Human nature is like water. It takes the shape of its container."

Show me what you've got! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Show me what you've got!   Show me what you've got! Icon_minitimema dec 28, 2015 2:22 pm

Mathias had het complimentje gehoord en kreeg een vermakelijke grijns op zijn gezicht. Water was water, of het nu vast of nat was. Echter was Leorina dit keer in de aanval en desondanks hij een goed idee had om haar verdediging te kunnen weren, was zijn verdediging op dit punt compleet nutteloos. Hij had nog geen plan en toen de jongedame voor hem veranderde kreeg hij haast smeekbedes in zijn hoofd. ‘Ik moet meer tijd hebben, meer.....tijd...’ mompelde hij terwijl hij naar een idee zocht. Ineens leek Leorina wat grauwer van kleur dan de gitzwarte wolvin en hij keek haar vreemd aan. Bewoog ze nou....langzamer? Mathias keek beduusd naar het tafereel dat zich haast 25% had vertraagd. Haar bewegingen gingen een tikkie langzamer, maar gaven haar niet genoeg nadeel. Daar bovenop kwam het feit dat Mathias zo verbaasd was dat in de lucht ineens een lichtgevende scheur ontstond. Mathias kon enkel deze scheur zien, Leorina zou enkel een verbaasde Mathias waarnemen. Mathias zag dat deze scheur doorkraakte alsof hij naar een televisie keek die barstte. In en grote scherf, die half het beeld van Leorina bevatte was de beweging compleet bevroren en die klapte open met grof geweld alsof het Mathias wilde opzuigen. Mathias beet zijn kaken op elkaar en probeerde zich te focussen om het waanbeeld van het tijdloze wereld weer terug te draaien. Hij sloot zijn ogen en schudde zijn hoofd. Op het moment dat hij zijn ogen opende was de wolvin te dichtbij om haar nog effectief af te weren. Mathias zette zich schrap in en poging om opzij te springen voor haar mogelijke aanval, want dat kon als enige een pijnlijke klap of aanval verminderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leorina
Administrator
Leorina
Vrouw
IC Posts : 50

Character sheet
Leeftijd: 18 y/o
Partner: A small loan of a million dollars.
Quote: We all are absolute predators.

Show me what you've got! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Show me what you've got!   Show me what you've got! Icon_minitimevr jan 01, 2016 9:06 pm


Show me what you've got! 6p2br7


Leorina
"WE ARE ALL ABSOLUTE PREDATORS"

Wat er precies gebeurde had de gitzwarte wolvin niet door. Alles leek vertraagd en haar sparringspartner keek verbaasd langs haar heen. Ze was nieuwsgierig naar was hij zo fascinerend vond, want zelf kon ze niet heel veel ontdekken. Dit was immers wel de perfecte kans haar aanval af te maken. Toen alles weer normaal leek te gaan stortte ze zich op de jongen in een poging hem tegen de grond te drukken. In beide haar wolven en mensen vorm was ze de grootste niet, maar gezien ze in haar mensen gedaante nog redelijk wat spiermassa had besloot ze dat het beter was om terug te veranderen en hem met haar lichaam tegen de grond aan te houden met zijn armen boven het hoofd vastgepind. "Je hebt goed gestreden." hijgde ze licht uitgeput met een glimlach. De strijd was echter nog niet helemaal afgelopen. Eerst zou hij zich nog uit haar houdgreep moeten bevrijden.

Show me what you've got! 2w7o5nc
Terug naar boven Ga naar beneden
Mathias
General
Mathias
Man
IC Posts : 56

Character sheet
Leeftijd: 22 jaar
Partner: Love is like an ocean, it flows with tides. Never really gone, never high nor low.
Quote: “Human nature is like water. It takes the shape of its container."

Show me what you've got! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Show me what you've got!   Show me what you've got! Icon_minitimedo jan 07, 2016 3:18 pm

Mathias zag de tijd normaal schieten en wilde nog afzetten, maar het was te laat. Hij voelde haar gewicht tegen zijn borstkas aanduwen en viel achter over. Hij ving zich met moeite op, maar ze was voor hij het wist terug veranderd en had zijn armen boven de zijne gepind. Mathias keek beduusd naar haar toe. Hij grijnsde naar haar toen ze zij dat hij goed had gestreden. Hij had niet voor niets zo laat geweest. Hij had vannacht nog geoefend met een glas water. Het erge was enkel dat hij nu vast zat en wist dat veel wat hij kon doen teveel was. Mathias merkte echter dat ze hem vasthield. Hij keek even naar zijn handen maar begreep haar hint. Hij probeerde haar te duwen maar verder dan een kwart situp kwam hij niet. Het was echter genoeg om te zien dat iets heel voordelig lag. Haar eerste baan van water die langs haar heen was geslagen om haar benen vast te zetten. Daar lag zijn voet op. Hij wist gelijk wat hij kon doen. ‘Het is geluk dat je hier nu in deze voordelige positie ligt, het was zo vreemd, ik kreeg ineens het gevoel opgezogen te worden in een andere dimensie terwijl jij langzamer ging,’ begon hij klakeloos uit het niets te praten. Hij lag immers goed zo. Hij duwde nog een keer omhoog maar gaf niet alle kracht, wetend dat zoals hij nu lag de zwaartekracht haar teveel hielp. Echter was het een poging om te laten denken dat hij nog steeds bezig was met loskomen. ‘Zou het kunnen zijn dat ik de tijd zou kunnen besturen? Want als dat zo is......dat is wicked!’ sprak hij enthausiast. ‘Stel, jij zou de vijand zijn en dit zou een echt gevecht zijn. Laten we zeggen, je bent de alfa van de ignis roedel en het nemen van mijn leven zou mijn roedelleden in overgave zetten. Denk je dat ik dan zou opgeven?’ sprak hij zachtjes terwijl hij iets in zijn schild voerde. ‘Dacht het niet,’ sprak hij. Een krakend geluid klapte over zijn been in een paar seconde en Mathias schreeuwde het uit. 'Ik wist.....hng....niet dat frostbite.....ah...zo bijten kon...’ sprak hij puffend en hijgend van de pijn terwijl zijn gezicht vertrok. Hij merkte dat het ijs verder kroop en keek naar Leorina met een grijns. ‘Ik zou maar van me afgaan, voor je ook in een ijspegel veranderd. In deze positie, zouden roedelleden gaan denken, vind je niet?’ sprak hij grijnzend terwijl hij een binnensmond geschreeuw tegenhield. Het leek net alsof zijn geschetste situatie echt was geworden en hij zijn roedel trachtte te redden van een ondergang. Want daar zou hij een been zonder nadenken voor opofferen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
Administrator
Matthew
Man
IC Posts : 33

Character sheet
Leeftijd: 21 y.o
Partner: Oh when she comes comes for me I'll be gone
Quote: "I wonder how long... How long will I remain anchored at this harbor known as battle?"

Show me what you've got! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Show me what you've got!   Show me what you've got! Icon_minitimezo jan 17, 2016 9:12 pm


Segment upgraded
Mathias heeft zijn gaven Time Manipulations omhoog gewerkt naar segment zwak. Het volgende segment dat behaald kan worden voor deze gaven zal vrijkomen als er 79 IC posts in totaal gemaakt zijn.

Show me what you've got! Db1_by_rbsrdesigns-d3ihh9o
Terug naar boven Ga naar beneden
Leorina
Administrator
Leorina
Vrouw
IC Posts : 50

Character sheet
Leeftijd: 18 y/o
Partner: A small loan of a million dollars.
Quote: We all are absolute predators.

Show me what you've got! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Show me what you've got!   Show me what you've got! Icon_minitimeza jan 23, 2016 12:35 pm

Ze luisterde naar zin gezwets over het besturen van tijd, maar om eerlijk te zijn begreep ze ee weinig van. Het besturen van tijd? Zou dat überhaupt mogelijk zijn? Ze wist dat de schifters in Rigor Mortis soms gebruik konden maken van enkele gaves. Zo had zij haar summoning, maar het manipuleren van de tijd leek haar wel erg onwaarschijnlijk. Stel je eens voor wat je daar allemaal mee zou kunnen aanrichten. Het kon natuurlijk heel handig zijn in gevechten, maar het zou ook zeer makkelijk misbruikt kunnen worden in de verkeerde handen. Nu leek Mathias haar niet zo'n persoon, maar als hij er over zou beschikken was de kans er dat andere dat ook konden.. eng.
De Aqua Lieutenant was zo verzonken in haar gedachtes dat ze de rest van zijn woorden niet eens gehoord had. Een pijnlijk gevoel in haar tenen liet haar weer bij de werkelijkheid komen. Met een ruk draaide ze haar hoofd om en zag het been van Mathias langzaam veranderen in ijs, samen met het stukje van haar voet dat over zijn been lag. "Als ik echt de General van Ignis zou zijn, zou ik je ijs wel gesmolten hebben." grapte ze. "Maar gelukkig ben ik dat niet, dus het lijkt me slim als je onze benen ontvriest en je verlies neemt." haar lippen vormde een brede grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud


Show me what you've got! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Show me what you've got!   Show me what you've got! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Show me what you've got!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rigor Mortis :: RIGOR MORTIS :: RPG :: AQUA :: OREISA-
Ga naar: