IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Grenzen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ráh
General
Ráh
Man
IC Posts : 14

Character sheet
Leeftijd: 20 human years old
Partner:
Quote: ❝ A SHADOW cast upon the wall is a SILHOUETTE and nothing more. ❞

Grenzen Empty
BerichtOnderwerp: Grenzen   Grenzen Icon_minitimewo dec 02, 2015 11:26 am

Heyhoi,

Terwijl ik naar de gebieden aan het kijken was, viel het me op dat er eigenlijk vrij weinig grensgebieden zijn. Ik weet van die brug in Terra die met Ignis gebied verbonden is, maar dat was het volgensmij wel.

Is het misschien leuk/handig om grensgebieden aan te wijzen of hier nieuwe subfora voor te maken? Nu de verhaallijn op het punt staat te beginnen en er meer vijandigheid tussen de roedels zal komen, is het misschien leuk om de grenzen te kunnen bewaken of juist in te kunnen dringen. Ook zie je nu heel vaak dat wolven heel ver in territorium van andere roedels pas gezien worden, maar als de gebieden van andere roedels ontoegankelijk worden, lijkt het me onlogisch dat wolven zo ver in andermans territorium kunnen komen.

Dus ja, wellicht een leuk idee? Zou een landkaart niet cool zijn? :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Shay
Soldier
Shay
Vrouw
IC Posts : 22

Character sheet
Leeftijd: 18 y/o
Partner: There's no light in this camber of darkness
Quote: We'll take the hit straight to the face, and never look the other way.

Grenzen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grenzen   Grenzen Icon_minitimewo dec 02, 2015 3:23 pm

Ik ben voor dit idee aangezien het inderdaad heel goed bij de verhaallijn past als er daadwerkelijk grenzen zijn die kunnen worden overschreden en worden bewaakt. Het is ook wat realistischer dat er niet zomaar iemand recht van het ene territorium het andere in loopt, er zou toch een soort van grens moeten zijn alleen nu is het onduidelijker waar. Een kaart zou best awesome zijn ja
Terug naar boven Ga naar beneden
Mathias
General
Mathias
Man
IC Posts : 56

Character sheet
Leeftijd: 22 jaar
Partner: Love is like an ocean, it flows with tides. Never really gone, never high nor low.
Quote: “Human nature is like water. It takes the shape of its container."

Grenzen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grenzen   Grenzen Icon_minitimewo dec 02, 2015 4:32 pm

Dan wil ik niet al teveel uit de doeken doen, maar de landkaart is al een zekere persoon mee bezig Smile Ik heb zojuist al enkele gebieden ingekleurd van Aqua en ga proberen ASAP van het Aqua gedeelte een geheel te vormen om door te werken naar de andere roedelgebieden.

Het idee van grensgebieden is inderdaad leuk Smile Zodra ik meer weet over ze worden die ook in kaart gebracht. Ik overweeg echter om de landkaart niet met de hand te gaan tekenen maar in illustrator te pompen, dan is het voor mij sneller en gezien jullie met het idee opkomen wat ik in het geheim al gestart ben is het handig dan maar efficient te werken. Qua landkaart wordt vervolgt.

De grensgebieden ben ik geheel voor~!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud


Grenzen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grenzen   Grenzen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Grenzen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rigor Mortis :: RIGOR MORTIS :: HANDBOOK :: IDEAS-
Ga naar: