IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Roedelactiviteit: De jacht

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Mathias
General
Mathias
Man
IC Posts : 56

Character sheet
Leeftijd: 22 jaar
Partner: Love is like an ocean, it flows with tides. Never really gone, never high nor low.
Quote: “Human nature is like water. It takes the shape of its container."

Roedelactiviteit: De jacht Empty
BerichtOnderwerp: Roedelactiviteit: De jacht   Roedelactiviteit: De jacht Icon_minitimevr jan 08, 2016 3:02 pm

jou karakter liep rustig langs het gebruikelijke bord waar normaal niets ophangt. Het mededelingen bord zag er nu minder verlaten uit. Een stuk perkament met een stuk houtskool dat er bij hing nodigde je uit om het te lezen.

De winter is schaars aan prooi, dat weet iedereen. Echter zit de Novian vol met verschillende vissen die klaar liggen voor het oprapen. Tenminste, de kou van het water weerhoudt ons ook in het soepel zwemmen in de rivier. Echter is het voor ons als roedel niet onmogelijk om de vissen alsnog te vangen. Hoe is dat dan mogelijk? Ik, Mathias, heb de laatste tijd rondgelopen en gezien dat iedereen zijn ding deed zoals hij of zij het goed achtte en hoewel er communicatie onderling plaatsvond leek het me leuk om mij als roedelleider aan jullie voor te stellen middels een gezellige roedelactiviteit. We gaan vissen? Zomaar vissen? Nee. We gaan proberen een voorraad op te slaan om de winter soepeler door te komen. Wegens de afwezigheid van mijn voorganger is dit wellicht er bij in geschoten, vandaar zo laat in de winter dat we dit alsnog gaan proberen. En tegelijkertijd kunnen we ons samenwerking versterken. Degene die graag meedoen zie ik graag een inschrijving tegemoet door middel van je naam onder deze lijst in te vullen. Deelname kan aan mij of Leorina, onze luitenant, je vertrouwen bewijzen afhankelijk van je prestaties en deelname.



  • Syrax
  • Zale
  • __________
  • __________
  • __________
  • __________
  • __________
  • __________
  • __________



Groetjes,
Mathias

P.s. Het kan zijn dat het koud en nat gaat worden, neem voor de zekerheid een extra set droge en warme kleding mee.

Aarzelend pakt jou karakter het stukje houtskool op en kijkt naar het eerstvolgende vrije streepje. Zou hij zich inschrijven?


Laatst aangepast door Mathias op do jan 14, 2016 2:46 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax
Soldier
Syrax
Man
IC Posts : 32

Character sheet
Leeftijd: 13
Partner: I have no time for that Jibber Jabber
Quote: Just comming to this place.

Roedelactiviteit: De jacht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roedelactiviteit: De jacht   Roedelactiviteit: De jacht Icon_minitimevr jan 08, 2016 8:04 pm

Hoewel Syrax niet graag in het middelpunt staat, maar toch ook niet zo maar hier wilde verblijven en trainen om zichzelf beter te kunnen ontdekken in zijn wolven vorm of gewoon als mens schreef hij toch zijn naam als eerste op het perkament dat er hing op en liep snel weer door.
XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Zale
Soldier
Zale
Man
IC Posts : 38

Character sheet
Leeftijd: 21
Partner: In fact, I was afraid of loneliness anytime
Quote: Some people decide that it's better to be hurt, than to be alone

Roedelactiviteit: De jacht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roedelactiviteit: De jacht   Roedelactiviteit: De jacht Icon_minitimeza jan 09, 2016 4:21 pm

Bij het zien van het feit dat Mathias het had georganiseerd en dat Syrax ook mee zou doen werd de jongen helemaal enthousiast en schreef zijn naam snel ook op het stuk perkament.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud


Roedelactiviteit: De jacht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roedelactiviteit: De jacht   Roedelactiviteit: De jacht Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Roedelactiviteit: De jacht
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rigor Mortis :: RIGOR MORTIS :: IC :: PACKS :: AQUA-
Ga naar: