IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Welgemeende excuses

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Mathias
General
Mathias
Man
IC Posts : 56

Character sheet
Leeftijd: 22 jaar
Partner: Love is like an ocean, it flows with tides. Never really gone, never high nor low.
Quote: “Human nature is like water. It takes the shape of its container."

Welgemeende excuses Empty
BerichtOnderwerp: Welgemeende excuses   Welgemeende excuses Icon_minitimeza dec 19, 2015 12:31 pm

Hey allemaal,

Mathias en Sasha kunnen de komende tijd enorm wisselen qua activiteit. Of ze zijn enorm actief of juist compleet niet. Hangt er af hoe ik me voel onder de recente gebeurtenissen. Voor degene die met mij een topic hebben (ook voor anderen) die graag willen weten waarom, kunnen mij persoonlijk benaderen voor eventueel uitleg. Ik zal de site echter wel goed in de gaten proberen te houden en reageren zo goed en kwaad ik kan. Mijn excuses daarvoor. Ik verwacht dat na een weekje het wel weer op orde is.

Groetjes,

Mitch
Terug naar boven Ga naar beneden
Mathias
General
Mathias
Man
IC Posts : 56

Character sheet
Leeftijd: 22 jaar
Partner: Love is like an ocean, it flows with tides. Never really gone, never high nor low.
Quote: “Human nature is like water. It takes the shape of its container."

Welgemeende excuses Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welgemeende excuses   Welgemeende excuses Icon_minitimedi dec 29, 2015 4:40 pm

Het bericht dat hiervoor staat is momenteel niet meer van toepassing. Sinds vorige week woensdag ben ik weer langzaam aan actief geworden en heb de nodige stressmomenten die nog kwamen overleeft. Met andere woorden kan ik weer volle bak gaan posten voor degene die het nog niet gemerkt hadden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Geiron
Soldier
Geiron
Man
IC Posts : 14

Character sheet
Leeftijd: 23 years
Partner: It is only me and my shadow since I entered here..
Quote: Have more than you show, and speak less than you know.

Welgemeende excuses Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welgemeende excuses   Welgemeende excuses Icon_minitimedi dec 29, 2015 6:03 pm

Goed om te horen dat het weer wat beter gaat met je Smile Heb een goed nieuwjaar!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mathias
General
Mathias
Man
IC Posts : 56

Character sheet
Leeftijd: 22 jaar
Partner: Love is like an ocean, it flows with tides. Never really gone, never high nor low.
Quote: “Human nature is like water. It takes the shape of its container."

Welgemeende excuses Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welgemeende excuses   Welgemeende excuses Icon_minitimedo dec 31, 2015 12:05 pm

Thanks Smile Naja, het verlies van een familielid is niet iets waar je nooit overheen kunt komen. De ene duurt enkel langer dan de ander. Anyway, gaat het goede jaar goed van start. Heb al mijn doelen voor komend jaar ineens waar gemaakt in de laatste maand van dit jaar. Doe je voor het eerst mee met die goede voornemens en dan staan ze in feite al afgevinkt. Moet ik weer nieuwe verzinnen, uguuu

Anyway Smile Thanks

Iedereen hier een prettige, feestvolle, culinair, vriendelijk, gaaf, knallend, vrolijk, vurig, liefdevol en bovenal een gezond 2016 toegewenst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud


Welgemeende excuses Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welgemeende excuses   Welgemeende excuses Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Welgemeende excuses
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rigor Mortis :: RIGOR MORTIS :: OOC :: ABSENCE-
Ga naar: