IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Mathias
General
Mathias
Man
IC Posts : 56

Character sheet
Leeftijd: 22 jaar
Partner: Love is like an ocean, it flows with tides. Never really gone, never high nor low.
Quote: “Human nature is like water. It takes the shape of its container."

Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity. Empty
BerichtOnderwerp: Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity.   Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity. Icon_minitimema nov 16, 2015 10:08 pm

Met kalme halen gleed mijn scherpe steen over de tak die ik had. Ik schaafde hem voor het laatst bij en keek er tevreden naar. Mijn klunzinge houding had me de nodige natte vachten opgeleverd als wolf. Ik was nog steeds niet gewend aan mijn wolvenhouding en dat had de komische plaatjes opgeleverd als een wolf die een vis niet op tijd kon vangen en daardoor kopje onder ging. Mijn houding was alert, maar bij mijn mening had niemand me echt gezien. Ik was het beu en had mezelf terugveranderd naar wolf, wat de nodige natte kleren opgeleverd had. Even was het me ontschoten dat ik met kleren aan kon veranderen. Ik had mijn shirt en broek te drogen gehangen over een tak en was toen ruim uren geleden gaan schrapen over een vrij dikke tak. Hij had nu de halve maan sikkel bovenop en zijn fijne houding. Ik zou later die dag kijken of ik iets kon vinden om het grip op de stok zachter te maken. Ik keek tevreden naar het resultaat en liep richting het water waar een van de bloesembomen zijn dikke wortels had gevestigd. De aanzet van de stam liep breed uit en ik stapte op een van de uitstekende wortels dichter boven het water. Ik draaide de sikkelvorm naar het water en hing hem in het water. Hield het leven in de schaduw van de stok, die de reflectie brak, scherp in de gaten. Een vis zwom rustig door de sikkel heen en toen sloeg Mathias toe. Hij zette onmenselijke kracht achter de sikkel en sloeg de vis met beschadigende kracht tegen zijn zij en wierp hem de lucht in. Hij schoot zo hard door in zijn zwaai dat de vis wat naar achteren viel en hij keek verzuchtend naar de plek waar het heen ging. Mathias klom rustig van de wortelvoet af en liep richting de vis. Op het moment dat hij de vis zou kunnen zien verstijfde hij. Zag hij nu werkelijk waar een zwarte schim met gele vertekeningen. De vis was echter spoorloos verdwenen. Mathias hield zijn ogen gericht op de dichtte bosjes waar de staart verdwenen was. Zijn ogen nauw gericht terwijl hij zijn nieuwe werktuig krachtig voor zich hield.
[ gereserveerd voor Leorina ]
Terug naar boven Ga naar beneden
Leorina
Administrator
Leorina
Vrouw
IC Posts : 50

Character sheet
Leeftijd: 18 y/o
Partner: A small loan of a million dollars.
Quote: We all are absolute predators.

Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity.   Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity. Icon_minitimedi nov 17, 2015 9:44 pm


L E O R I N A  

Een slanke, zwarte wolf met rood en goudkleurige aftekeningen baande zich een weg tussen het dichtbegroeide pas van struiken en planten. Haar gouden kijkers schoten van het ene naar het andere bosje bij elk klein geluidje dat ze opving. Ze was de laatste dagen wat oplettender en voorzichtiger dan de andere dagen. De reden daarvan kon ze zelf eigenlijk ook niet achterhalen. Het was gewoon zo, en eigenlijk had ze daar ook wel vrede mee.

De wolvin werd uit haar gedachten getrokken door een sterke geur. De geur van Aqua en de sterke geur van vis die deze deels overheerste. Nu werd ze toch wel een beetje nieuwsgierig. Leo volgde de richting waar de geuren vandaan kwamen en sprong het struikgewas uit om vervolgens oog in oog te staan met een gevaarlijk uitziend 'wapen'. De wolvin liet haar ogen van de sikkel naar de jongeman glijden, en dook vervolgens weer terug het struikgewas in om daar terug te veranderen naar haar mensen gedaante. Ze kwam weer tussen de bosjes vandaan als een - niet al te lange - jonge vrouw met lang, lichtbruin haar. Haar goudkleurige ogen waren omgeruild door groene. "Dat was me nog eens een begroeting." grinnikte ze terwijl ze een hand in haar zij zette.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mathias
General
Mathias
Man
IC Posts : 56

Character sheet
Leeftijd: 22 jaar
Partner: Love is like an ocean, it flows with tides. Never really gone, never high nor low.
Quote: “Human nature is like water. It takes the shape of its container."

Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity.   Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity. Icon_minitimewo nov 18, 2015 9:35 pm

Mathias had zijn staf schuin voor hem gehouden en strak naar de bosjes gekeken. Echter kwam er tot zijn verbazing een jongedame uit de bosjes. Hij schatte haar dicht tegen de twintig aan en zijn gevoel vertelde hem dat ze een hechte band met hem had, iets wat dieper lag dan de meeste konden bevatten. Hij schoof het op het instinct en draaide zijn hoofd kort op zijn schouder waar hij de schittering van water zag. Het water leek hem af en toe te roepen zo’n fijn gevoel kreeg hij er in. De reactie van de jongedame deed hem naar haar toe kijken met een intense blik. Hij was voorzichtig in zijn doen, maar besefte zich nu hoe het over kwam. Mathias keek naar zijn wapen/staf en hield hem daarna recht. ‘Mijn excuses, ik was nogal tamelijk voorzichtig,’ sprak hij en keek naar Leorina. Haar uitstraling schepte een serene rust met krachtige zekerheid. Mathias sloot zijn ogen en concentreerde zich op zijn reukzintuig. Zijn ogen opende zich en het rook naar zaken die je snel met water kon referen. Had zij ook een prettig gevoel met water in de buurt? Mathias schrok weer wakker uit zijn gedachten gang. Iets in hem klaarde op en maakte hem meer ontspannen qua uitstraling. Zijn schouders ontspande en hij liep wat dichter naar haar toe. ‘Verontschuldig mijn ongenamierde gedrag. Hij stak zijn hand naar haar uit en keek haar met een vriendelijke blik aan. ‘Mathias is de naam,’ sprak hij kalm en grinnikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leorina
Administrator
Leorina
Vrouw
IC Posts : 50

Character sheet
Leeftijd: 18 y/o
Partner: A small loan of a million dollars.
Quote: We all are absolute predators.

Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity.   Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity. Icon_minitimeza nov 21, 2015 11:38 pm



Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity. 2zny35i

De jongedame liet haar blik over de jongen voor haar glijden. Wit haar en blauwe ogen. Iemand die ze nog niet eerder ontmoet had. Een nieuweling, zeker. De laatste tijd kwam het wat vaker voor dat er nieuwe mensen geboren werden. Niet alleen in Aqua.  "Mijn excuses, ik was nogal tamelijk voorzichtig," sprak de jongeman. De brunette haalde haar schouders op. "No worries, het is begrijpelijk." gaf ze toe. Ook zij had in het begin elk geluidje en elke beweging gezien als een gevaar. Nu ze hier al wat langer was had ze gemerkt dat het aantal gevaren hier eigenlijk best meeviel.
De jongen stapte wat dichter op haar af en stak zijn hand uit om zich voor te stellen. "Excuses aanvaard," grapte ze terwijl ze hem een stevige handdruk gaf. "Ik ben Leorina." vertelde ze hem op haar beurt.




Terug naar boven Ga naar beneden
Mathias
General
Mathias
Man
IC Posts : 56

Character sheet
Leeftijd: 22 jaar
Partner: Love is like an ocean, it flows with tides. Never really gone, never high nor low.
Quote: “Human nature is like water. It takes the shape of its container."

Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity.   Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity. Icon_minitimezo nov 22, 2015 1:31 pm


Met kalme blik keek Mathias naar Leorina en glimlachte. ‘In een nieuw gebied zonder weet hoe je er komt kan alles een potentieel gevaar zijn,’ zei hij schouder ophalend. Hij leek wat geruster bij Leorina, maar was allicht nog steeds op zijn hoede bij haar. Nu verwachtte hij niets geks van iemand die al net zoveel te maken had met water dan hij. ‘Gelukkig, anders zou mijn eerste ontmoeting misschien nog in ruzie uitgelopen zijn en dat zou nou niet de geweldigste indruk achter laten hier,’ sprak hij grinnikend om haar grap te versterken. ‘Aangenaam Leorina,’ sprak hij kalm en keek toen rustig rond. ‘Misschien een gekke vraag, maar waar zijn we terecht gekomen? Ik neem aan dat je hier al langer rondwandeld dan ik,’ sprak hij glimlachend en keek toen weer naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leorina
Administrator
Leorina
Vrouw
IC Posts : 50

Character sheet
Leeftijd: 18 y/o
Partner: A small loan of a million dollars.
Quote: We all are absolute predators.

Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity.   Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity. Icon_minitimema nov 23, 2015 5:45 pm



Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity. 2zny35i


Het duurde niet lang of de vraag die ze al verwachtte werd gesteld, al leek deze jongeman er nog redelijk kalm over. Hij straalde een bepaalde rust uit, alsof hij ondanks de omstandigheden hij zijn plek hier wel al enigszins gevonden had. In tegenstelling tot zichzelf rond de tijd dat ze hier terecht gekomen was. Ze was nog erg jong geweest, maar had uiteindelijk haar plek wel weten te vinden. Nu vond ze het eigenlijk wel prima hier.
De brunette pakte de pols van de nieuweling beet en leidde hem naar een van de grote boomwortels."Ik denk dat we beter even kunnen gaan zitten, het is nogal een verhaal." Grinnikte ze terwijl ze zichzelf achterover op de boomwortel liet vallen. "Goed, op dit moment bevind je je in Oreisa, één van de gebieden in de roedel Aqua." Legde ze uit. "Het héle gebied, dus niet enkel dit kleine stukje, valt onder de naam 'Rigor Mortis'. In Rigor Mortis bevinden zich vier roedels, Aqua is er één van." Uitleggen was nooit haar sterkste punt geweest. ''Volg je het nog?'' Vroeg ze op plagerige toon terwijl ze haar hoofd iets schuin hield en hem aankeek.




[/quote]
Terug naar boven Ga naar beneden
Mathias
General
Mathias
Man
IC Posts : 56

Character sheet
Leeftijd: 22 jaar
Partner: Love is like an ocean, it flows with tides. Never really gone, never high nor low.
Quote: “Human nature is like water. It takes the shape of its container."

Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity.   Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity. Icon_minitimedi nov 24, 2015 7:28 pm

Mathias had altijd voor het handje om niet te snel in paniek te raken, waarom zou hij? Het kostte hem teveel energie om nu gillend rondjes te rennen en herhaaldelijk “waar ben ik, waar ben ik?!” te gillen. Totdat hij uitgeput in een donut van kapotgetrapt gras neerviel. Nee, dat zouden we nu even niet gaan doen. Mathias besloot rustig te blijven en keek naar de persoon en ineens pakte de bruinharige dame zijn pols vast. ’Hola, is dat niet heel snel?’ ging er in zijn gedachten. Nu was Mathias niet lelijk, maar...oh? Ze plofte neer op de wortels en hij keek even beduusd opzij. ’Wat ik zojuist dacht gaat dus in een kluis in de diepste kelder die ik kan vinden zodat hij ver opgeborgen en nooooit gevonden kan worden’ maakte hij zijn gedachten af. Zwijgzaam keek hij richting Leorina en volgde haar voorbeeld. Hij zeeg neer op de boomstronk naast haar en luisterde aandachtig. Hij doezelde in gedachten weg terwijl hij keek naar Leorina, maar luisterde wel mee. Haar vraag trok hem uit zijn denkpatroon en hij keek een paar stilzwijgende seconden naar haar terwijl ze hem met een schuin hoofd aankeek. ‘Als ik het dus goed begrijp ben ik in Rigor Mortis, ben ik gedropt in het Aqua gebied en het onderdeel waar we nu zijn is het Oresia gedeelte. Ja, tot zover is het nog best goed te volgen,’ grinnikte hij en keek haar toen weer aandachtig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leorina
Administrator
Leorina
Vrouw
IC Posts : 50

Character sheet
Leeftijd: 18 y/o
Partner: A small loan of a million dollars.
Quote: We all are absolute predators.

Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity.   Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity. Icon_minitimewo nov 25, 2015 8:40 pm



Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity. 2zny35i


De brunette was verbaasd dat hij het zo snel oppikte. Gelukkig maar, dat scheelde haar een hoop herhaal werk. "Mooi dat je het zo snel oppikt." zei ze met een glimlach. Vervolgens trok ze een bedenkelijk gezicht, even twijfelend hoe ze verder moest. "De naam zegt het waarschijnlijk al, maar Aqua leden zoals jij en ik hebben toegang tot het beheersen van het element water." vervolgde ze waarna ze haar ene arm uitstak richting het met bloesem blaadjes gevulde meer. Ze concentreerde zich op het water en wist zo enkele kleine golfjes te creëren die tegen de boomwortel aansloegen. "Zie je? Zoiets zou jij ook moeten kunnen." Ze hoopte dat dit niet te vlak was uitgelegd. Voor iemand die hier niet vandaan kwam kon het best bijzonder zijn.



Terug naar boven Ga naar beneden
Mathias
General
Mathias
Man
IC Posts : 56

Character sheet
Leeftijd: 22 jaar
Partner: Love is like an ocean, it flows with tides. Never really gone, never high nor low.
Quote: “Human nature is like water. It takes the shape of its container."

Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity.   Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity. Icon_minitimewo nov 25, 2015 9:31 pm

Het was niet moeilijk om dat te begrijpen, ze was zo klaar als een klontje geweest in haar uitleg. Hij keek naar aandachtig toen ze verder ging. Haar uitleg leek hem wat vaag, maar ergens was het voor hem een fijn gegeven dat ze zijn vermoedens bevestigde. En hoe gaaf was het wel niet om net als Katara water in de ronde te zwieren als je het eenmaal kon. Hij grinnikte bij die gedachtes en zweeg verder er over. Mathias keek aandachtig naar hoe Leorina bezig was met het water en zijn ogen keken verwonderd er naar. Mathias legde zijn hand boven het water en glimlacht. ’Ik weet zeker dat dit moet lukken,’ mompelde hij. Hij concentreerde zich op het water. Maak het golvend, maak het golvend! sprak hij kalm in zijn gedachten toen een koude wind opzette. Jezus het wordt ook weer langzaam aan winter, Mathias had in gedachten die woorden net uitgesproken of zijn blik ging naar het wateroppervlak dat leek te kraken. Hij keek beduusd naar het kleine plakaatje ijs dat er lag en tilde het op met verbaasde uitdrukking. Ik....ik.....ik dacht enkel dat het langzaam aan winter ging worden.... stamelde hij. Dit was echt ongewoon voor hem. Dit brak alle wetten van de natuur, maar desondanks dat vond hij het niet zo geheel erg om dit te kunnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leorina
Administrator
Leorina
Vrouw
IC Posts : 50

Character sheet
Leeftijd: 18 y/o
Partner: A small loan of a million dollars.
Quote: We all are absolute predators.

Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity.   Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity. Icon_minitimema nov 30, 2015 5:19 pm



Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity. 2zny35i


[justify]Tot nu toe leek ze toch minder slecht in uitleggen te zijn dan dat ze in de eerste instantie gedacht had. Geïnteresseerd keek ze naar hoe de jongen zijn hand optilde om het zelf uit te proberen. Het viel haar mee dat hij haar verhaal gewoon meteen maar aannam en verder geen moeilijk te beantwoorden vragen stelde. Scheelde haar weer vertelwerk.
Al snel verscheen er een laagje krakend ijs op het water oppervlak. ''Kijk eens aan,'' begon de brunette geamuseerd. "We hebben hier een talentje." Met één voet voelde ze aan of het ijs dik genoeg was om op te staan, maar al snel brak het ijs onder haar voet. Snel trok ze hem terug en nam weer plaats op de boomwortel met opgetrokken knieën. ''Helaas vriest het nog niet hard genoeg om er daadwerkelijk overheen te lopen." merkte ze op. ''In ieder geval, de andere vier roedels kunnen dit soort dingen dus ook, enkel niet met water, maar met hun eigen element." Dit begreep hij vast ook wel. Eigenlijk zat Rigor Mortis helemaal niet zo moeilijk in elkaar.



Terug naar boven Ga naar beneden
Mathias
General
Mathias
Man
IC Posts : 56

Character sheet
Leeftijd: 22 jaar
Partner: Love is like an ocean, it flows with tides. Never really gone, never high nor low.
Quote: “Human nature is like water. It takes the shape of its container."

Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity.   Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity. Icon_minitimewo dec 02, 2015 1:02 am



Mathias had nooit gedacht dat zijn gedachten zo vrij te gebruiken dit stukje ijs kon creëren. Hij keek haar aan met een beduusde blik in zijn ogen en hij zweeg even een lullige seconde. ‘Talentje?’ mompelde hij met niet begrijpende uitdrukking alsof wat hij zojuist gedaan had meer een blunder was dan iets wat van zijn nieuwigheid nog eigenlijk nog niet zo zou kunnen. Hij grinnikte op haar woorden en keek haar met een grijnzende blik aan. ‘Dat komt wel,’ sprak hij met een smalende glimlach. ‘De winter moet altijd langzaam aan sterker worden,’ doelde hij op het feit dat zijn talent nog vollop ontwikkeld moest worden. ‘Begrijpelijk, als ze andere elementen hebben,’ sprak hij kalm. ‘De rest lijkt me best makkelijk op mezelf uit te vissen,’ sprak hij en grinnikte. ‘Deze basis gaat me zoiezo verder helpen, tenzij je vind dat je nog belangrijke punten hebt gemist,’ sprak hij en keek naar toen met een vriendelijke blik aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leorina
Administrator
Leorina
Vrouw
IC Posts : 50

Character sheet
Leeftijd: 18 y/o
Partner: A small loan of a million dollars.
Quote: We all are absolute predators.

Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity.   Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity. Icon_minitimezo dec 06, 2015 11:04 am



Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity. 2zny35i


De brunette dacht even na. Als het goed is wist hij nu alles wat van belang was om hier zijn leven op te kunnen bouwen. "Ik denk dat je alles nu wel gehoord hebt." Concludeerde ze uiteindelijk. "Oh, misschien miste ik toch nog iets." Bedacht ze zich plots. ''Elke roedel heeft zijn eigen territorium. Het is niet helemaal de bedoeling dat we ons op andermans gebied bevinden. Sommige hebben er niet echt problemen mee, maar de Generals zijn er vaak iets minder blij mee.'' Het was best belangrijk dat hij dit zou weten, voor hij zichzelf in de problemen bracht.



Terug naar boven Ga naar beneden
Mathias
General
Mathias
Man
IC Posts : 56

Character sheet
Leeftijd: 22 jaar
Partner: Love is like an ocean, it flows with tides. Never really gone, never high nor low.
Quote: “Human nature is like water. It takes the shape of its container."

Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity.   Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity. Icon_minitimedi dec 08, 2015 6:50 pm



Mathias had aandachtig geluisterd en hij glimlachte kalm. Hij had weinig te vertellen op wat hij zojuist gehoord had, het was allemaal best veel om te bevatten en stiekem moest hij toegeven dat de nieuwe informatie lichtelijk duizelde in zijn hoofd. Hij wist niet wie hij was, maar des te meer waar hij in terecht was gekomen. Hij kreeg een glimlach op zijn gelaat bij de gedachten het dan het beste van te maken. Hij keek opzij toen er toch nog iets aankwam. Mathias kreeg echter een ondeugende twinkeling in zijn ogen op het moment dat ze hem de laatste informatie gaf. Onbekend terrein? Waar je niet mag komen? Rondneuzen op onbekende plekjes? Nee, hij zou zich hééél braaf opstellen en dat toch even wel te doen, ooit. Hij knikte begrijpelijk. ‘Ergens is het wel te begrijpen,’ sprak hij kalm, wetend dat hij nu al niets liever het vurige terrein van zijn tegenpool graag wilde bekijken. Hij keek echter toen naar Leorina met een vragende blik. ‘En wie is onze General, als ik zo vrij mag zijn,’ sprak hij kalm en keek haar met een tevreden glimlach aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leorina
Administrator
Leorina
Vrouw
IC Posts : 50

Character sheet
Leeftijd: 18 y/o
Partner: A small loan of a million dollars.
Quote: We all are absolute predators.

Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity.   Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity. Icon_minitimewo dec 16, 2015 9:31 pm



Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity. 2zny35i


Na haar blik van het meer te hebben gehaald richtte ze deze weer op de witharige jongeman. Bij het zien van de ondeugende twinkeling in zijn blauwe kijkers versmalde ze haar blik en greep de nieuweling bij zijn kraag. Haar verwelkomende persoonlijkheid ineens omgeslagen. "Laat me niet merken dat je het in je hoofd haalt op 'ontdekking' te gaan in gebieden die niet tot ons behoren." sprak ze fel. Ze wist als geen ander wat voor gevolgen dat zou kunnen hebben, al was ze zelf nog steeds dom genoeg de regels te negeren.
Ze ademde even rustig in en verwijderde haar hand van zijn kraag om deze vervolgens weer naast haar neer te leggen. "Onze General is een tijd geleden omgekomen. Op dit moment hebben we er geen." De brunette haalde even een hand door haar haar en zuchtte geïrriteerd. "En omdat ik toevallig de Lieutenant van de roedel ben verwacht iedereen dat ik de rang van General nu op me neem." ze liet zich achterover op de boomwortel vallen. De puntjes van haar lange, golvende haar raakte zo net het wateroppervlak. "Ik heb ze al tig keren gezegd dat ik geen verantwoordelijkheidsgevoel heb. In ieder geval niet voor zo'n hoge rang." Ze had eigenlijk geen idee waarom ze dit hem vertelde, maar het voelde fijn haar hart eens te luchten.



Terug naar boven Ga naar beneden
Mathias
General
Mathias
Man
IC Posts : 56

Character sheet
Leeftijd: 22 jaar
Partner: Love is like an ocean, it flows with tides. Never really gone, never high nor low.
Quote: “Human nature is like water. It takes the shape of its container."

Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity.   Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity. Icon_minitimewo dec 16, 2015 10:45 pm

Mathias had de ondeugende twinkeling niet losgelaten toen Leorina ineens op hem af kwam stormen. Hij keek wat geschrokken op toen de jongedame toch wat sterker was en zijn kraag vast greep en hem dichterbij trok. Hij kreeg een uitdagende grijns op zijn gezicht door zijn eigen gedachten, maar sprak ze niet hardop. ‘Ik haal het niet in mijn hoofd, dat beloof ik,’ sprak hij kalm. Ik doe het gewoon, ik zal er echter niet over nadenken erewoord, Mathias wist zijn eigen nieuwsgierigheid nooit te temmen en het zou vroeger of later toch gebeuren. Hij keek toen naar Leorina en zweeg. ‘Sorry voor je verlies,’ sprak hij toen met een zachte toon. ‘Ja waarom doe je dat dan niet,’ sprak hij en ging weer naast haar zitten. ‘Oh,’ sprak hij op haar verklaring en dacht even diep na. Mathias bestudeerde iedere kwaliteit die hij had. Hij was iemand die aan de groep dacht, meer dan aan zichzelf. Hij had best kwaliteiten voor een leider en was bereidwillig naar roedelleden te luisteren. Tenminste, zou zou hij zich opstellen en hij keek haar toen even aan met een tevreden glimlach. ‘En je hebt een general nodig om jou taak te verlichten,’ sprak hij toen met een kalme toon. Hij wachtte niet op antwoord maar keek haar toen met een vastberaden blik aan. ‘Wellicht zou ik je kunnen helpen,’ sprak hij kalm en zijn ondeugende twinkeling had plaats gemaakt voor serieuze toon. ‘Je haalt gefrustreert handen door je haar, je zucht en je laat je vallen op die boomstronk. Het klinkt alsof je het niet geheel makkelijk met die roedelleden van je hebt,’ sprak hij en grinnikte. Zwijgzaam keek hij haar aan wachtend op een reactie. Wetende dat hij hiervoor ongetwijfeld zich door het zweet moest werken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leorina
Administrator
Leorina
Vrouw
IC Posts : 50

Character sheet
Leeftijd: 18 y/o
Partner: A small loan of a million dollars.
Quote: We all are absolute predators.

Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity.   Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity. Icon_minitimedo dec 17, 2015 11:49 am


Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity. 6p2br7


Leorina
"WE ARE ALL ABSOLUTE PREDATORS"

Bij zijn aanbod kwam ze verbaasd overeind en keek hem met een vragende blik aan. Hij was hier net pas. Waarschijnlijk wist hij niet hoe een grote verantwoordelijkheid aan de rang van General vast zat. "Ik waardeer je aanbod." Antwoordde ze met een glimlach. "Ik vraag me alleen af of je beseft hoeveel dingen erbij komen kijken." Ze liet haar blik even over de jongeman glijden. Hij zag er niet zwak uit. Ook zijn reactie op zijn geboorte in Rigor Mortis kwam kalm en beheerst op haar over. "Het punt is dat je verantwoordelijk bent voor de hele roedel. Zelfs al zit er één rotte appel tussen die doet waar die zin in heeft is hij jou verantwoordelijkheid en moet jij de schuld op je nemen als hij iets bij een van de andere roedels geflikt heeft." Ze moest er niet aan denken die taak op zich te nemen.

Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity. 2w7o5nc
Terug naar boven Ga naar beneden
Mathias
General
Mathias
Man
IC Posts : 56

Character sheet
Leeftijd: 22 jaar
Partner: Love is like an ocean, it flows with tides. Never really gone, never high nor low.
Quote: “Human nature is like water. It takes the shape of its container."

Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity.   Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity. Icon_minitimedo dec 17, 2015 7:49 pm

Mathias zijn ogen keken haar serieus aan toen ze overeind kwam en hem haast stomverbaasd aankeek doordat ze water zag branden. Hij keek haar echter nog steeds serieus aan en stond toen rustig op en liep naar het water. Zwijgzaam liet hij zijn hand er doorheen glijden en stond toen rustig op. ‘Sommige wolven hebben het niet in hun om te weten waar ze aan beginnen, anderen denken na over wat ze zeggen,’ sprak hij toen met een heel andere toon en keek naar de lucht. ‘Ik vraag me af of je beseft tegen wie je het zegt,’ sprak hij kalm en keek haar toen met een heel andere blik aan. Het was een krachtige en diepgaande blik. Eentje die boekdelen sprak dat hij niet met zich liet spotten. Mathias liep naar haar toe en legde zijn hand op haar schouder. ‘De verantwoordelijkheid voor ‘heel’ de roedel? Zeg je?’ sprak hij toen met een toon die zachter klonk om aan te geven dat hij het nu persoonlijker ging maken. ‘Dan neem ik bij deze verantwoordelijkheid voor een van de roedelleden...’ sprak hij en liep langs haar heen en draaide zich om naar haar. ‘Jou...’ sprak hij kalm. ‘Je wordt overdonderd door vragen of je een roedelleider dient te worden. En dat al een tijd lang, desondanks je de rol niet op je neemt worden er waarschijnlijk allerlei zaken die hem op de schouders hoorde te rusten op jou te rusten en dat lijkt me geen gemakkelijke taak voor je te zijn,’ sprak Mathias met een serieuze toon en legde zijn hand op de kruin van haar hoofd. ‘Ik ben hier bloedserieus in, Leorina,’ sprak hij toen. ‘Ik weet wat ik me op de hals haal,’ sprak hij. ‘Noem het, wolveninstict, hehe,’ grinnikte hij. ‘En een paar rotte appels, die verklaar ik wel bij andere roedelleden. Daarbij, zou dat jou zorg niet horen te zijn, meid,’ sprak hij en spreidde zijn handen alsof het zo klaar als een klontje was. Zijn ogen keken haar toen weer serieus aan. ‘Vertel me, wat moet ik aan je bewijzen om aan te geven dat ik geschikt zou zijn?’ sprak hij toen met een vermakende glimlach op zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leorina
Administrator
Leorina
Vrouw
IC Posts : 50

Character sheet
Leeftijd: 18 y/o
Partner: A small loan of a million dollars.
Quote: We all are absolute predators.

Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity.   Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity. Icon_minitimedo dec 17, 2015 8:33 pm


Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity. 6p2br7


Leorina
"WE ARE ALL ABSOLUTE PREDATORS"

Zijn woorden verbaasde haar lichtelijk, maar ze deed haar best dat niet in haar blik zichtbaar te laten zijn. Ze had verwacht dat haar woorden hem zouden afschrikken en hem de kat uit de boom zouden laten kijken, maar blijkbaar had de jongeman echt interesse in het leiden van de roedel. Toen hij echter zei dat hij vanaf nu ook de verantwoordelijkheid over haar zou nemen voelde het alsof er iets met het gewicht van een olifant van haar schouders viel. Ze kende hem nog maar net, maar ze moest toegeven dat hij wel de uitstraling had die ze graag bij een General zag, ook van andere roedels. Zolang de Generals kalm wisten te blijven in moeilijke situaties was er minder kans op vijandelijkheid tussen de roedels. Dat was iets wat haar geruststelde. "Ik denk dat je jezelf met je woorden al voor het grootste gedeelte bewezen heb." zei ze met een glimlach. In de toon van haar stem was te horen dat ze wat gerust gestelder was over de toekomst van Aqua. "Toch lijkt het me handig om je ook te testen op je krachten. Je weet wel, hoe je je element gebruikt." De brunette stond op en liep richting de witharige jongen. "Maar ik denk dat we dat beter morgen kunnen doen. Ik denk dat het voor ons beide prettig is als we nu wat rust nemen." Ze moest toegeven dat ze erg moe was. Het begon dat ook al wat later te worden, en ze had haarzelf beloofd eerst nog wat eten bij elkaar te schrapen voor ze terugkeerde naar het kamp. "Tot morgen, Mathias." zei ze zachtjes terwijl ze haar hand naar hem uitstak om afscheid te nemen.

- na jou post topic uit? c:

Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity. 2w7o5nc
Terug naar boven Ga naar beneden
Mathias
General
Mathias
Man
IC Posts : 56

Character sheet
Leeftijd: 22 jaar
Partner: Love is like an ocean, it flows with tides. Never really gone, never high nor low.
Quote: “Human nature is like water. It takes the shape of its container."

Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity.   Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity. Icon_minitimedo dec 17, 2015 9:01 pm

Mathias zweeg even kalm en keek haar aan toen ze stilzwijgend naar hem keek. Mathias had veel te verwerken gekregen en keek haar aan. Hij kreeg eeen grijns op het gezicht en keek haar kalm aan. Haar nu wat kalmere toon deed hem glimlachen. Hij had het toch goed gezien, haar vrij onrustige houding. Als zijn bewijs van kracht voldoende was, wellicht...Mathias keek haar aan toen ze sprak. ‘Oh, maar als dat alles is,’ sprak hij grijnzend. ‘Ik zal die test met liefde ondergaan,’ sprak hij kalm en knikte op haar woorden. ‘Is goed, ik zie je morgen,’ sprak hij kalm en keek haar vriendelijk aan. ‘Rust goed uit,’ sprak hij tegen haar en pakte haar hand aan om deze kort te schudden. Hij trok haar even dichterbij en gaf haar kort een warme omhelzing. ‘Vanaf nu sta je niet meer alleen garant voor de roedel, dus ontspan vanavond wat,’ sprak hij kalm tegen haar met een zachte fluistering en liet haar toen los voor hij naar zijn staf liep en deze vastbond om zijn middel om daarna in een wolf te veranderen en nog even met gespitste oren omkeek. Zijn staart stond fiers overeind, aantonend dat hij krachtig stond in zijn besluit en keek haar nog kort aan voor hij de bossen inrende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud


Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity.   Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Catch a man a fish and you can sell it. Teach a man to fish and you ruin a perfect business oppertunity.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rigor Mortis :: RIGOR MORTIS :: RPG :: AQUA :: OREISA-
Ga naar: