IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Gilbird, story of life, awesome life

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Matthew
Administrator
Matthew
Man
IC Posts : 33

Character sheet
Leeftijd: 21 y.o
Partner: Oh when she comes comes for me I'll be gone
Quote: "I wonder how long... How long will I remain anchored at this harbor known as battle?"

Gilbird, story of life, awesome life Empty
BerichtOnderwerp: Gilbird, story of life, awesome life   Gilbird, story of life, awesome life Icon_minitimedo nov 05, 2015 8:54 pm



m a t t h e w

And so I bared my skin and count my sins

Met een zucht staarde de albino naar het ei voor zijn neus. Hij had het niet zo ver van zijn verblijfplaats gevonden op weg naar de hotsprings en nu zat hij hier met een ontbloot bovenlichaam in het warme water terwijl hij het ei in zijn shirt gewikkeld had. Er zaten al enkele barsten in en het kleine ei bewoog heen en weer. Het was duidelijk dat het kleine diertje probeerde te ontsnappen uit zijn gevangenis. Het liet hem glimlachen. "Kom op kleintje. Je kan zelf ontsnappen. Laat mij maar eens zien wat je kan." Fluisterde hij tegen het ei. Een extreem zachte kant van hemzelf tonend aan een nog ongeboren vogel. God zijn roedel zou hem nu moeten zien. Ze zouden hem compleet uitlachen. Maar het maakte niet uit. Hij zou voor dit kleintje zorgen en het eerste gezicht zijn dat hij of zij ooit zou zien. Wellicht zelfs een maatje voor het leven.
Gilbird, story of life, awesome life Airc2i7
Terug naar boven Ga naar beneden
Inej
General
Inej
Vrouw
IC Posts : 68

Character sheet
Leeftijd: 19
Partner: Light is easy to love. Show me your darkness
Quote: No need to throw me to the wolves, they come when I call

Gilbird, story of life, awesome life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gilbird, story of life, awesome life   Gilbird, story of life, awesome life Icon_minitimevr nov 06, 2015 4:14 pm

Het was alweer een paar dagen geleden dat ze in de aer territorium is geweest en een dag geleden dat ze werd benoemd als een General. Haar vader keek er echt verbaasd van maar was wel trots, ook zij voelde zich vereerd dat de vorige haar er verantwoordelijk genoeg er voor vond. Inej schudde even haar hoofd en haalde haar vingers door haar haar, nu moest ze even niet aan haar roedel denken, ze kwam hier om te ontspannen en haar verhoging te vieren niet zitten piekeren over de verantwoordelijkheden die nu op haar schouders rustten. Inej liep kalm door de hotsprings tot ze en witte kop zag zitten. Die witte kop kwam haar nogal bekend voor. Zachtjes liep ze naar hem toe en keek ze over zijn schouder mee naar waar hij naar keek. In een shirt gewikkeld zag Inej een ei liggen die langzaam open brak. "Kom op kleintje. Je kan zelf ontsnappen. Laat mij maar eens zien wat je kan." Inej glimlachte zachtjes en zei toen zacht 'Ik wist niet dat je zo een lieve kant bezat, Matthew.' Inej ging recht staan voordat ze perrongeluk werd geslagen door dat hij zich schrok, als hij zich natuurlijk schrok.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
Administrator
Matthew
Man
IC Posts : 33

Character sheet
Leeftijd: 21 y.o
Partner: Oh when she comes comes for me I'll be gone
Quote: "I wonder how long... How long will I remain anchored at this harbor known as battle?"

Gilbird, story of life, awesome life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gilbird, story of life, awesome life   Gilbird, story of life, awesome life Icon_minitimeza nov 07, 2015 4:04 pm

De maar wat bekende stem van hun ongelovelijk geweldige fantastische General liet hem zacht grommen terwijl hij zich naar haar toe draaide. De zorg voor het ei even compleet verdwenen van zijn uitdrukking en hij leunde achterover een grijns op zijn lippen werkend. "Oh Inej er zijn meer als genoeg kanten van mij die jij nog niet kent schat." Hij likte even over zijn lippen en grinnikte zachtjes naar haar toe leunend. "lief is natuurlijk een deel aftercare hmm." Speels grijnsde hij maar hopend om het ei even uit haar hoofd te krijgen. Hij had er geen zin in dat de hele roedel zou horen dat hij een kuiken behandelde als een kind.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inej
General
Inej
Vrouw
IC Posts : 68

Character sheet
Leeftijd: 19
Partner: Light is easy to love. Show me your darkness
Quote: No need to throw me to the wolves, they come when I call

Gilbird, story of life, awesome life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gilbird, story of life, awesome life   Gilbird, story of life, awesome life Icon_minitimeza nov 07, 2015 6:42 pm


Een glimlach vormde zich op Inej's lippen toen ze hem hoorde grommen en keek even naar zijn gezicht. "Oh Inej er zijn meer als genoeg kanten van mij die jij nog niet kent schat." Ze bleef nog steeds glimlachen 'Misschien moet je die andere kanten wat meer laten zien.' zei ze met een flirterige stem en bleef rustig adem halen toen hij naar haar toe leunde. "lief is natuurlijk een deel aftercare hmm."  Inej haalde haar vingers door haar bruine haar en bleef glimlachen 'Zorg jij maar nu er voor dat deze kleine jongen je als eerste ziet zodat hij denkt dat je zijn mama bent.' Haar stem was nu vriendelijk en ze knikte richting het ei waar het beestje nog steeds zichzelf probeerde te bevrijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
Administrator
Matthew
Man
IC Posts : 33

Character sheet
Leeftijd: 21 y.o
Partner: Oh when she comes comes for me I'll be gone
Quote: "I wonder how long... How long will I remain anchored at this harbor known as battle?"

Gilbird, story of life, awesome life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gilbird, story of life, awesome life   Gilbird, story of life, awesome life Icon_minitimeza nov 07, 2015 6:46 pm

Gilbird, story of life, awesome life WysgsUJ
"faith is a bird that sings while its still dark"
Zijn rode ogen bleven even gefocust op haar hangen een kleine grijns op zijn lippen verschijnend. "Oh. Wat zou ik er dan voor krijgen als ik dat doe Mevrouw de General?' Vroeg hij met een grijnsje terwijl hij zijn hand even op haar wang liet rusten zichzelf iets omhoog brengend waardoor zijn borstkas beter zichtbaar werdt. "Een kussje wellicht?' Mompelde hij voor zijn ogen weer naar het ei schoten het gepiep horend en raakte meteen al zijn interesse kwijt voor Anej en boog zich naar het kleine schepsel toe dat piepte. "Hey daar." Mompelde hij zachtjes en hielt zijn hand op het kleintje naar zichzelf toebrengend zodra die op zijn hand sprong.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inej
General
Inej
Vrouw
IC Posts : 68

Character sheet
Leeftijd: 19
Partner: Light is easy to love. Show me your darkness
Quote: No need to throw me to the wolves, they come when I call

Gilbird, story of life, awesome life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gilbird, story of life, awesome life   Gilbird, story of life, awesome life Icon_minitimeza nov 07, 2015 7:02 pm

"Oh. Wat zou ik er dan voor krijgen als ik dat doe Mevrouw de General?' Inej trok één wenkbrauw op toen ze zijn hand tegen haar wang liet rusten en hem iets omhoog zag gaan. 'kalm blijven Inej, hou je ademhaling onder de controle!' Inej was streng opgevoed, geen jongens, jongens leidde je af van je training. Inej glimlachte en stopte nog even haar punt van haar strandhanddoek goed weg. "Een kussje wellicht?' Inej keek hem recht aan 'Ik dacht eerder aan een koekje.' zei ze met een knipoog voor ook haar ogen naar het kleine ding vlogen dat net uit het ei is gekomen. haar ogen gingen zacht staan terwijl ze keek hoe Matthew hem in zijn hand nam en naar zich toe bracht. Het was zo lief, Ignis was een harde roedel waar je vaak in een gevecht terecht kon komen en het deed haar goed om te zien dat haar krijgers ook een lieve kant hadden. Haar het klonk raar om ze als haar krijgers te zien, nee eigenlijk waren ze allemaal voor haar een familie. 'Ik denk dat je nu een extra taakje bij hebt, hoe ga je hem noemen?' vroeg ze rustig en keek naar Matthew's gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
Administrator
Matthew
Man
IC Posts : 33

Character sheet
Leeftijd: 21 y.o
Partner: Oh when she comes comes for me I'll be gone
Quote: "I wonder how long... How long will I remain anchored at this harbor known as battle?"

Gilbird, story of life, awesome life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gilbird, story of life, awesome life   Gilbird, story of life, awesome life Icon_minitimedi nov 10, 2015 9:40 am

Gilbird, story of life, awesome life WysgsUJ
"faith is a bird that sings while its still dark"
Verdrietig trok de albino een pruillipje wetend dat hij haar niet over ging winnen maar hielt de kleine vogel dicht tegen zijn gespierde bovenlichaam. "Ik.. heb nog niet echt gedacht aan een naam." Mompelde hij en staarde naar het kleine diertje in zijn armen. Binnen enkele seconden had hij het nieuwe leven in zijn handen gekregen en voelde hij zich al verantwoordelijk. Hij wou voor de kleine vogel zorgen. Zacht zuchtte Matt en schudde zijn hoofd. "Gilbird?" Mompelde hij en begon te grijnzen haar aankijkend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inej
General
Inej
Vrouw
IC Posts : 68

Character sheet
Leeftijd: 19
Partner: Light is easy to love. Show me your darkness
Quote: No need to throw me to the wolves, they come when I call

Gilbird, story of life, awesome life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gilbird, story of life, awesome life   Gilbird, story of life, awesome life Icon_minitimedi nov 10, 2015 7:46 pm

Het zag er zo schattig uit, zo een grote gespierde jongen hield een klein breekbaar diertje vast die met grote ogen naar hem keek. "Ik.. heb nog niet echt gedacht aan een naam." Mompelde hij en staarde naar het kleine diertje in zijn armen. Inej glimlachte en leunde achterover op haar handen terwijl ze om zich heen keek. Er waren momenteel niet veel mensen aanwezig dus het was redelijk rustig. "Gilbird?" Mompelde hij en begon te grijnzen haar aankijkend. Zijn grijns was zo aanstekelijk dat ze ook grijnsde en voorover boog om dichter bij het diertje te zijn. 'Nou dan heet ik je welkom tot de Ignis, Gilbird.' Zei ze heel officieel voor ze met haar vinger voorzichtig over zijn kopje streek. 'Misschien moet je hem gaan voeren?' ze keek schuin naar Matthew.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
Administrator
Matthew
Man
IC Posts : 33

Character sheet
Leeftijd: 21 y.o
Partner: Oh when she comes comes for me I'll be gone
Quote: "I wonder how long... How long will I remain anchored at this harbor known as battle?"

Gilbird, story of life, awesome life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gilbird, story of life, awesome life   Gilbird, story of life, awesome life Icon_minitimezo nov 15, 2015 5:01 pm

Gilbird, story of life, awesome life WysgsUJ
"faith is a bird that sings while its still dark"
Langzaam begon hij te knikken. Eten zou waarschijnlijk wel het eerste zijn wat kleine Gilbird nu wou hebben. Maar wat precies moest hij hem geven dan? "Ehm ja.. Maar wat eten vogels?" Mompelde hij haar aankijkend met een zachte blik in zijn rode ogen. Hij wou er voor zorgen dat de kleine goed zou overleven. Dus ja, dan moest de General van zijn roedel hem maar helpen daarmee, anders zouden er klappen vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inej
General
Inej
Vrouw
IC Posts : 68

Character sheet
Leeftijd: 19
Partner: Light is easy to love. Show me your darkness
Quote: No need to throw me to the wolves, they come when I call

Gilbird, story of life, awesome life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gilbird, story of life, awesome life   Gilbird, story of life, awesome life Icon_minitimezo nov 15, 2015 5:23 pm

Dit was gewoon te schattig, Matthew was de first class Soldier en om hem zo te zien was gewoon weg..lief. "Ehm ja.. Maar wat eten vogels?" Mompelde hij haar aankijkend met een zachte blik in zijn rode ogen. Inej glimlachte en keek hem ook met rustige, vriendelijke ogen aan. 'Wat eten normale vogels? Wormen, dat geven hun ouders uit hun eigen bek in die van hun net zoals pups hun eten krijgen uit de maag van hun ouders.' Haar stem was vriendelijk. 'Dus je zult moeten graven naar eten.' Een brede glimlach kwam op haar gezicht 'is wel een goede oefening voor later.' Nu klonk haar stem plagend en ze knipoogde voor ze weg keek naar het water en haar schouders wat liet zakken als teken van ontspanning.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
Administrator
Matthew
Man
IC Posts : 33

Character sheet
Leeftijd: 21 y.o
Partner: Oh when she comes comes for me I'll be gone
Quote: "I wonder how long... How long will I remain anchored at this harbor known as battle?"

Gilbird, story of life, awesome life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gilbird, story of life, awesome life   Gilbird, story of life, awesome life Icon_minitimedi nov 24, 2015 10:50 am

Zijn hard rode ogen richtte zich langzaam op Inej met een duidelijke blik in zijn ogen van 'meen je deez' Toch zuchtte hij en kwam omhoog uit het water en zette de kleine vogel in zijn witte haar om vervolgens gewoon uit het bad te klimmen negerend dat hij nou niet bepaald dressed to impress was. Sterker nog poedeltje naakt. Maar hey had Inej tenminste nog een leuk aanzicht. "Goed help me dan. Jij weet alles zo goed prinses." Een grijns gleed over zijn bleke lippen terwijl hij haar strak aankeek terwijl het vogeltje in zijn haar vrolijk tjirpte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inej
General
Inej
Vrouw
IC Posts : 68

Character sheet
Leeftijd: 19
Partner: Light is easy to love. Show me your darkness
Quote: No need to throw me to the wolves, they come when I call

Gilbird, story of life, awesome life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gilbird, story of life, awesome life   Gilbird, story of life, awesome life Icon_minitimedi nov 24, 2015 2:55 pm

Je zou het niet denken maar de natuur om haar heen boeide Inej min of meer, ze vond het interessant om te kijken hoe verschillende dierensoorten met elkaar omgingen, ook andere wolven observeren was heel erg interessant. Dus dat zij dit allemaal wist over was te danken aan haar nieuwsgierigheid. Toen ze zijn blik zag haalde Inej simpel haar schouders op, maar toen ze doorhad dat hij omhoog ging voelde ze haar wangne lichtjes warm worden, geweldig. Inej richtte gauw haar blik op het water dat nu leeg was. "Goed help me dan. Jij weet alles zo goed prinses." de jonge wolvin stond op en keek hem ook strak in 'Het spijt me dat ik gewoon nieuwsgierig ben naar dingen.' haar toon was plagend 'Misschien is het handig eerst een stukje aarde te zoeken en daar dan de wormen uitgraven.' Inej's blik ging naar de jonge vogel, ze moest haar blik gewoon hoog houden want half blote jongens had ze vaak genoeg gezien, 'En daarna gaan we jou voeren.' een warme glimlach kwam op haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud


Gilbird, story of life, awesome life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gilbird, story of life, awesome life   Gilbird, story of life, awesome life Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gilbird, story of life, awesome life
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» It's the way of life

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rigor Mortis :: RIGOR MORTIS :: RPG :: CENTRAL :: HOTSPRINGS-
Ga naar: