IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

*waves*

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Soldier
Man
IC Posts : 10

Character sheet
Leeftijd: 18 y/o
Partner: the dream that you've always dreamed is suddenly about to flower ♥
Quote:

BerichtOnderwerp: *waves*   za okt 31, 2015 7:06 pm

Hey hey, gezien er steeds wat meer mensjes bijkwamen leek het me leuk me even voor te stellen!

Goed, ik ben dus Juul! Ik ben een roze-harige, biseksuele Amsterdammer die houdt van lezen, tekenen, series kijken, gamen, en natuurlijk schrijven! Want ja, wat doe ik anders op een RPG forum. Ik ben inmiddels 15 jaar en mijn haar is nu wel alle kleuren van de regenboog geweest. Op dit moment is het roze, maar ergens tegen de feestdagen zal het weer rood worden. Mijn lievelingskleur is heel toevallig ook roze.

Verder doe ik aan kickboksen en aan Cosplay. De kostuums die ik op dit moment bezit zijn Edward Elric, Riza Hawkeye, een OC en Nora Valkyrie. Dat laat ook wel meteen zien welke twee series mijn favoriet zijn. :v Verder heb ik talloze pruiken van karakters waarvan ik ooit nog eens de Cosplay bij elkaar moet zien te sparen (Lie Ren, Winry Rockbell, noem maar op), ghehe.

Ik woon in een huis joh met drie katten, een konijn en mijn ouders! Mijn moeder heeft toevallig pas haar tattoo-diploma gehaald, dus de beneden verdieping van ons huis wordt omgebouwd naar tattoo-shop. Ik zelf zit in mijn laatste jaar van de middelbare school (4VMBOT), een spannend jaar dus! Volgend jaar ga ik hopelijk naar de kappersacademie in Amsterdam om een opleiding knippen, mode, visagie en nagel styliste te volgen, super leuk dus!

Verder heb ik niet heel veel te vertellen. :'D Vragen zijn natuurlijk welkom!
xx Juul

even brilliant lights will cease to burn
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

*waves*
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mr. Probz - Waves

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rigor Mortis :: RIGOR MORTIS :: OOC :: WELCOME-