IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Maybe it's all said [open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Lune
Soldier
Lune
Vrouw
IC Posts : 17

Character sheet
Leeftijd: 18 human years
Partner: You don't love me
Quote:

Maybe it's all said [open] Empty
BerichtOnderwerp: Maybe it's all said [open]   Maybe it's all said [open] Icon_minitimedi okt 27, 2015 12:47 pm

De donkere wolf liep geruisloos over de zachte bosgrond. Het licht van de maan was niet sterk genoeg om veel te verlichten, maar de ogen van de wolf hadden geen moeite om de vormen van het bos te onderscheiden. Gelukkig maar, want anders was Lune minstens twee keer over een omgevallen boom gevallen. Maar haar ogen lieten haar niet in de steek. Ieder normaal persoon was nu aan het slapen, maar Lune niet. Ze kon niet slapen. Ze had andere dingen aan haar hoofd en was gewoon rusteloos.
De wolf bleef ineens staan toen ze een beweging voor haar zag. Ze trok haar bovenlip op en gromde zachtjes. "Wie is daar?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Inej
General
Inej
Vrouw
IC Posts : 68

Character sheet
Leeftijd: 19
Partner: Light is easy to love. Show me your darkness
Quote: No need to throw me to the wolves, they come when I call

Maybe it's all said [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maybe it's all said [open]   Maybe it's all said [open] Icon_minitimema nov 02, 2015 10:27 pm

En toen was ze hier, echt de wolvin had het niet eens doorgehad wanneer ze de weddenschap had aangenomen, het gebeurde plotseling. Inej schudde haar wolven kop en rolde nog een keer over de aarde van Aer om haar eigen geur te markeren, ze was er behoorlijk zeker van dat die niet meer te ruiken viel, nadat ze wat konijnen stront was tegen komen.. Geruisloos liep de jonge wolvin met haar lange poten door de Aer territorium. Ze moest wat meenemen om te bewijzen dat ze hier daadwerkelijk was en niet gepakt was. Inej liep zo veel mogelijk in de schaduwen, nu de nacht is gevallen was het makkelijker om rond te sluipen, ook al maakte de maan die lichtjes scheen het haar niet makkelijk. Een grom kwam haar oren binnen en meteen bleef ze stok stil staan. "Wie is daar?" Inej wierp snel een blik opzij om te kijken hoe ze hier kon ontsnappen. Na een moment van aarzelen stapte ze uit haar schaduw en keek verloren om zich heen 'Ik-ik ben de weg kwijt geloof ik.' Inej drukte haar oren wat plat en keek de wolvin tegenover haar aarzelend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lune
Soldier
Lune
Vrouw
IC Posts : 17

Character sheet
Leeftijd: 18 human years
Partner: You don't love me
Quote:

Maybe it's all said [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maybe it's all said [open]   Maybe it's all said [open] Icon_minitimedi nov 03, 2015 10:41 am

Een andere wolf kwam uit de schaduwen, met de oren plat in de nek en een aarzelende uitdrukking op het gezicht. "Ik-ik ben de weg kwijt geloof ik," sprak de wolvin. Lune wist een ding zeker; dit was geen wolf uit Aer. Waar de shifter dan wel thuishoorde wist ze niet, maar niet hier. Lune snoof en richtte haar oren wat naar achter, waarna ze haar kop een stuk op hief. "Je weet dat je op Aer territorium bent, toch?" sprak ze streng. Langzaam liet ze haar houding weer gaan naar iets vriendelijkers. "Bij welke roedel hoor je? Ik heb je hier nog nooit gezien." Het zou natuurlijk kunnen zijn dat deze shifter nieuw was. Dat gebeurde wel vaker, dat er ineens nieuwe mensen waren. Maar dan nog zou ze niet bij Aer horen zonder dat Lune het wist. Zo werkte het gewoon niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inej
General
Inej
Vrouw
IC Posts : 68

Character sheet
Leeftijd: 19
Partner: Light is easy to love. Show me your darkness
Quote: No need to throw me to the wolves, they come when I call

Maybe it's all said [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maybe it's all said [open]   Maybe it's all said [open] Icon_minitimedi nov 03, 2015 3:52 pm

De wolvin hief haar kop wat en ergens had Inej ook zin om haar kop op te heffen en haar staart hoog te doen. Inej was een wolvin die niet zo gauw onderdanig deed maar als ze haar rol opzich nam werd ze serieus. Voorzichtig liet de wolvin haar snuit iets zakken en keek naar de wolvin. "Je weet dat je op Aer territorium bent, toch?" sprak ze streng. Inej bewoog haar oren heen en weer als of ze het woord voor het eerst hoorde. 'Aer territorium?' vroeg ze voorzichtig.. Toen de wolvin een vriendelijker houding aannam hief Inej ook haar kop iets op. "Bij welke roedel hoor je? Ik heb je hier nog nooit gezien." Inej bekeek de territorium waar ze zich in bevond en keek daarna weer naar de wolvin. 'Ik weet het niet, ik werd wakker in een bos en en.' Haar stem schoot met een piep omhoog, de wolvin ging liggen en legde haar poten op haar snuit als of ze verward was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lune
Soldier
Lune
Vrouw
IC Posts : 17

Character sheet
Leeftijd: 18 human years
Partner: You don't love me
Quote:

Maybe it's all said [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maybe it's all said [open]   Maybe it's all said [open] Icon_minitimedo nov 05, 2015 6:39 pm

"Aer territorium?" De stem van de wolvin klonk voorzichtig, maar Lune had het idee dat het niet klopte. Dat de wolvin voor haar Lune in de maling nam, voor de gek hield. "Ik weet het niet, ik werd wakker in een bos en en." De wolvin ging liggen en legde haar poten op haar snuit. Lune zuchtte zachtjes en zette een paar stappen in de richting van de wolf. "Hey, rustig maar. Vertel je me naam is? Ik heet Lune." Ondanks dat ze de wolvin niet helemaal vertrouwde kon ze er niet tegen het dier zo verward te zien. Lune was zelf in Rigor Mortis geboren, maar ze had veel shifters gezien die zomaar nieuw waren, uit het niets kwamen en compleet verward en bang waren. En dat snapte ze. Natuurlijk snapte ze dat. Misschien zou deze wolvin haar wat meer van de waarheid vertellen als Lune haar vertrouwen een beetje won.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inej
General
Inej
Vrouw
IC Posts : 68

Character sheet
Leeftijd: 19
Partner: Light is easy to love. Show me your darkness
Quote: No need to throw me to the wolves, they come when I call

Maybe it's all said [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maybe it's all said [open]   Maybe it's all said [open] Icon_minitimedo nov 05, 2015 7:31 pm

Inej kon er niet veel aan doen dat ze gewoon hield van uitdagingen en tijdens haar pubertijd is dat misschien een beetje uitgegroeid tot een verslaving. Ze vond het geweldig om de spanning door haar lijf te voelen. Vroeger, nouja rond een jaar of 11, waren het allemaal stomme opdrachten zoals kus die en die. Maar tegenwoordig ging ze alleen voor de echte uitdagingen en nu lag ze hier, met haar poten op haar snuit te hopen dat haar acteer talenten goed genoeg waren. "Hey, rustig maar. Vertel je me naam is? Ik heet Lune." Lune...Lune die naam kwam haar bekend voor. Inej opende haar ogen en keek de wolvin aan 'Mijn naam is Nina.' zei ze aarzelend. De jonge wolvin ging overeind zitten en keek weer rond om de omgeving te bestuderen 'Wat is dit voor plek?' haar stem was voorzichtig, alsof ze bang was dat Lune haar zou uitlachen door dat ze zo een belachelijke vraag stelde.  
Terug naar boven Ga naar beneden
Lune
Soldier
Lune
Vrouw
IC Posts : 17

Character sheet
Leeftijd: 18 human years
Partner: You don't love me
Quote:

Maybe it's all said [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maybe it's all said [open]   Maybe it's all said [open] Icon_minitimedo nov 05, 2015 7:40 pm

De wolvin stelde zich voor als Nina, maar Lune's gevoel zei meteen dat dit niet klopte. "Wat is dit voor plek?" Lune deed weer een stap achter uit, om hun beide wat ruimte te geven. "Je bent op het moment in een gebied dat Springshore heet. Dit ligt in het territorium van Aer, de Lucht-roedel. Het land waar we momenteel zijn heel Rigor-Mortis. Er leven hier heel veel shapeshifters, en we hebben ons verdeeld over 4 roedels, 4 elementen. Aer staat voor lucht, Ignis voor vuur, Terra voor aarde en Aqua voor water. Iedere shapeshifter heeft een bepaalde mate aan controle over het element van de bijbehorende roedel." Lune stopte even met praten en keek de wolvin aan. "Heb je gemerkt dat je een controle over een element hebt?" Dat kwam meestal niet meteen. Maar, aangezien deze wolf niet nieuw was, zou deze wolvin waarschijnlijk al redelijke controle over haar element hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inej
General
Inej
Vrouw
IC Posts : 68

Character sheet
Leeftijd: 19
Partner: Light is easy to love. Show me your darkness
Quote: No need to throw me to the wolves, they come when I call

Maybe it's all said [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maybe it's all said [open]   Maybe it's all said [open] Icon_minitimedo nov 05, 2015 7:58 pm

De wolvin creërde wat meer ruimte en van binnen ontspande Inej zich wat. "Je bent op het moment in een gebied dat Springshore heet. Dit ligt in het territorium van Aer, de Lucht-roedel. Het land waar we momenteel zijn heel Rigor-Mortis. Er leven hier heel veel shapeshifters, en we hebben ons verdeeld over 4 roedels, 4 elementen. Aer staat voor lucht, Ignis voor vuur, Terra voor aarde en Aqua voor water. Iedere shapeshifter heeft een bepaalde mate aan controle over het element van de bijbehorende roedel." Lune stopte even met praten en keek de wolvin aan. "Heb je gemerkt dat je een controle over een element hebt?" De wolvin trok haar ogen groot op en schudde toen haar hoofd terwijl een wolven grijns op haar gezicht kwam 'wat zou ik dan moeten doen daarvoor? Een paar keer heen en weer zwaaien met mijn staart om een windvlaag te creëren?' haar stem klonk niet gelovig, ja wat had je anders verwacht van een "nieuwe wolf." Keek omhoog naar de bomen die hoog waren schudde haar hoofd 'Dit moet een droom zijn.' mompelde ze meer tegen zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lune
Soldier
Lune
Vrouw
IC Posts : 17

Character sheet
Leeftijd: 18 human years
Partner: You don't love me
Quote:

Maybe it's all said [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maybe it's all said [open]   Maybe it's all said [open] Icon_minitimedo nov 05, 2015 8:04 pm

"Wat zou ik dan moeten doen daarvoor? Een paar keer heen en weer zwaaien met mijn staart om een windvlaag te creëren?" Lune schudde kort haar kop. "Dat is iets wat ik je niet kan leren. Iedere shapeshifter heeft een andere manier om zijn gave's op te roepen. En daarbij lieg je. De hele tijd al." Nu was de wolvin er toch wel klaar mee, tijd om het maar op de confronterende manier aan te pakken. Lune hield er niet van om anderen zo streng aan te moeten spreken, maar ze was een General, en dit was geen lid van Aer. En Lune had wel betere dingen te doen dan haar energie te verspillen aan een leugenaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inej
General
Inej
Vrouw
IC Posts : 68

Character sheet
Leeftijd: 19
Partner: Light is easy to love. Show me your darkness
Quote: No need to throw me to the wolves, they come when I call

Maybe it's all said [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maybe it's all said [open]   Maybe it's all said [open] Icon_minitimedo nov 05, 2015 8:23 pm

Lune schudde kort haar kop. "Dat is iets wat ik je niet kan leren. Iedere shapeshifter heeft een andere manier om zijn gave's op te roepen. En daarbij lieg je. De hele tijd al." Inej zette grote ogen op en slikte 'Eehmm, sorry? Ik snap niet goed wat je bedoelt.' Het kon niet aan haar geur liggen die had ze wel goed verborgen en daarbij, ookal hield Inej niet van opscheppen kon ze best wel acteren en ze hield er rekening mee dat haar ogen...Haar ogen..natuurlijk hoe kon ze zo stom zijn geweest, waarom had ze toch elke keer weg gekeken?! Maar misschien was dit wel een manier om haar uit haar huid te laten kruipen, nee ze moest gewoon doorgaan in haar rol hoe moeilijk dat ook momenteel was. Inej was een dominante vrouwtje, ze gaat niet zomaar op haar knieën en haar vader vermoed dat dit haar nog is in grote problemen zal brengen. 'Concentreer je Inej!' zei ze streng tegen zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lune
Soldier
Lune
Vrouw
IC Posts : 17

Character sheet
Leeftijd: 18 human years
Partner: You don't love me
Quote:

Maybe it's all said [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maybe it's all said [open]   Maybe it's all said [open] Icon_minitimedo nov 05, 2015 8:29 pm

"Eehmm, sorry? Ik snap niet goed wat je bedoelt." sprak de wolvin. "Laat het me dan uitleggen. Nina is niet je naam, ik zag het aan je ogen. Je moet maar eens opletten, je kan het snel zien als er tegen je gelogen wordt aan de ogen. Daarbij heb ik niet het idee dat je nieuw bent, hoe hard je ook probeert om mij dat te laten geloven." Sprak Lune kalm. Haar stem was nog rustig. Ze was ook zelf nog rustig. Maar de wolvin tegenover haar moest nu wel eerlijk antwoorden, anders zou Lune het wel zat zijn. "Dus waarom vertel je me niet waarom je hier echt bent?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Inej
General
Inej
Vrouw
IC Posts : 68

Character sheet
Leeftijd: 19
Partner: Light is easy to love. Show me your darkness
Quote: No need to throw me to the wolves, they come when I call

Maybe it's all said [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maybe it's all said [open]   Maybe it's all said [open] Icon_minitimedo nov 05, 2015 9:57 pm

"Laat het me dan uitleggen. Nina is niet je naam, ik zag het aan je ogen. Je moet maar eens opletten, je kan het snel zien als er tegen je gelogen wordt aan de ogen. Daarbij heb ik niet het idee dat je nieuw bent, hoe hard je ook probeert om mij dat te laten geloven." Sprak Lune kalm. Inej snoof, ze begon de zielige kleine meid zat te worden die ze speelde en rechtte haar oren 'Nou gefeliciteerd, wil je nu een konijn als beloning?' sprak ze sarcastisch. Nee deze dame liet niemand zomaar over haar heen lopen. Ergens in haar achterhoofd begon echter wel een belletje te rinkelen bij de naam Lune, was zij niet een general? "Dus waarom vertel je me niet waarom je hier echt bent?" Inej sprong op en liep een rondje om Lune heen 'Nou meid, je zult het nooit geloven maar er rent hier een goude konijn rond die volgens de legendes alle kwaaltjes kan genezen!' Inej stak deels haar tong uit haar bek en bleef recht voor Lune staan, haar staart wees weer omhoog en kwispelde lichtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lune
Soldier
Lune
Vrouw
IC Posts : 17

Character sheet
Leeftijd: 18 human years
Partner: You don't love me
Quote:

Maybe it's all said [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maybe it's all said [open]   Maybe it's all said [open] Icon_minitimevr nov 06, 2015 12:15 pm

'Nou gefeliciteerd, wil je nu een konijn als beloning?' Lune trok haar bovenlip op en gromde nu geïrriteerd. 'Let op je toon. Volgensmij heb je niet door tegen wie je praat. En je bent niet in je eigen territorium.' De wolvin voor haar begon over een goud konijn. Lune Rolde geïrriteerd met haar ogen en drukte haar oren in haar nek. 'Ik verzoek je nu om het Aer territorium te verlaten. Als de volgende patrouille je tegenkomt hier, wordt je weggejaagd. Ik heb het je vriendelijk gevraagd, maar ik heb het niet op indringers.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Inej
General
Inej
Vrouw
IC Posts : 68

Character sheet
Leeftijd: 19
Partner: Light is easy to love. Show me your darkness
Quote: No need to throw me to the wolves, they come when I call

Maybe it's all said [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maybe it's all said [open]   Maybe it's all said [open] Icon_minitimevr nov 06, 2015 3:56 pm

Oh de wolfje kon ook nog is grommen, Inej voelde hoe ontspannen haar lichaam werd dit vond ze zo geweldig. 'Let op je toon. Volgensmij heb je niet door tegen wie je praat. En je bent niet in je eigen territorium.' Inej trok haar lip wat op als of ze grijnsde en keek haar uitdagend aan 'hmmm wie zou ik toch voor me hebben? Geen idee Lune de general van de Aer misschien?' haar ogen stonden bij de laatste woorden serieus en ze keek haar recht aan. Inej trok zich niks aan van die oren in de nek dat kon zij ook wel doen hoor.. 'Ik verzoek je nu om het Aer territorium te verlaten. Als de volgende patrouille je tegenkomt hier, wordt je weggejaagd. Ik heb het je vriendelijk gevraagd, maar ik heb het niet op indringers.' Inej grinnikte soort van, in haar wolven gedaante was het moeilijk. 'Lieverd wie zegt dat de patrouille mij wel tegenkomt? Ik zou allang weg kunnen zijn maar nee hoor jij moest mij zo nodig tegenhouden.' Haar stem klonk spottend maar ach het zat nou eenmaal in haar karakter om met wolven te spotten en hun laag laten voelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rigor Mortis
Founder
Rigor Mortis
IC Posts : 5

Maybe it's all said [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maybe it's all said [open]   Maybe it's all said [open] Icon_minitimezo nov 08, 2015 7:58 pm


something happened!
De heldere sterrenhemel begint zich langzaam te vullen met grauwe, donkere wolken. Het lijkt eerst niets bijzonders te zijn, maar al snel merken jullie beide het verontrustende gerommel boven jullie hoofden, gevolgd door een felle lichtflits en enkele regendruppels. Dit beloofd een heftige storm te worden.

Maybe it's all said [open] Db1_by_rbsrdesigns-d3ihh9o
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rigor-mortis.actieforum.com
Lune
Soldier
Lune
Vrouw
IC Posts : 17

Character sheet
Leeftijd: 18 human years
Partner: You don't love me
Quote:

Maybe it's all said [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maybe it's all said [open]   Maybe it's all said [open] Icon_minitimema nov 09, 2015 6:57 pm

'hmmm wie zou ik toch voor me hebben? Geen idee Lune de general van de Aer misschien?' Ah, ze begon dus eindelijk haar hersenen te gebruiken. Mooi, scheelde een hoop tijd. 'Lieverd wie zegt dat de patrouille mij wel tegenkomt? Ik zou allang weg kunnen zijn maar nee hoor jij moest mij zo nodig tegenhouden.' Lune gromde waarschuwend, besefde te laat dat ze dat eigenlijk niet had moeten doen - ze gaf alleen aan dat ze zich geraakt voelde door de woorden van de wolf voor haar, terwijl dat niet zo was. Nou ja, dat wilde ze uitstralen dan.
"Mijn patrouille komt overal, je -" Haar zin werd onderbroken door luid gerommel en een lichtflits. Lune hief haar snuit omhoog en zag de donkere wolken. De wind was aangetrokken. Dit ging heftig worden. Ze konden hier beide niet blijven. Misschien zouden er wel bomen ontworteld worden en omvallen. Lune wilde het niet op haar geweten hebben dat deze wolf gewond zou raken. Fijn. "Er komt een storm aan. Je moet een veilige plek gaan zoeken, dan wel hier - onder mijn toezicht - dan wel in je eigen territorium. Ik wil niet dat je wat overkomt door mijn schuld. Het wordt gevaarlijk als de wind harder opkomt. Dus kies maar."
Terug naar boven Ga naar beneden
Inej
General
Inej
Vrouw
IC Posts : 68

Character sheet
Leeftijd: 19
Partner: Light is easy to love. Show me your darkness
Quote: No need to throw me to the wolves, they come when I call

Maybe it's all said [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maybe it's all said [open]   Maybe it's all said [open] Icon_minitimema nov 09, 2015 8:25 pm

De grom maakte het, Inej liet haar staart omhoog krullen en kwispelde, ze genoot hier zo erg van! "Mijn patrouille komt overal, je -" Gerommel onderbrak haar. Inej's hoofd ging omhoog en ze keek nar de donkere wolken die uit het niets zijn gekomen, Inej opende iets haar mond en voelde de benauwdheid, dit ging een heftige storm worden. Ze vroeg zich af of ze snel genoeg was om naar haar eigen territorium te gaan. Waarschijnlijk zou het haar wel lukken, alleen het nadeel was, er waren overal bomen! En die bomen waren zwaar en dodelijk als ze op je vielen. "Er komt een storm aan. Je moet een veilige plek gaan zoeken, dan wel hier - onder mijn toezicht - dan wel in je eigen territorium. Ik wil niet dat je wat overkomt door mijn schuld. Het wordt gevaarlijk als de wind harder opkomt. Dus kies maar." Inej gromde en keek nog een keer omhoog 'Veel keus heb ik niet, laten we snel ene veilig plek zoeken, weg van de bomen.' gromde ze geërgerd en wachtte tot de wolvin naar een plek ging. Inej had het gevoel dat ze elkaar nog een lange tijd zouden moeten verdragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lune
Soldier
Lune
Vrouw
IC Posts : 17

Character sheet
Leeftijd: 18 human years
Partner: You don't love me
Quote:

Maybe it's all said [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maybe it's all said [open]   Maybe it's all said [open] Icon_minitimema nov 09, 2015 8:30 pm

'Veel keus heb ik niet, laten we snel ene veilig plek zoeken, weg van de bomen.' Lune knikte en stond op. "Fijn dat we het eens zijn," ze draaide zich om en leidde de weg, in de richting van een paar grotten. Ze was niet van plan de wolvin recht hun kamp in te leiden, ze zou wel gek zijn. Mogelijk de hele pack in gevaar brengen. Al dan niet nu, dan wel later. Ze vertrouwde deze wolvin helemaal niet. De eerste grot die ze zag rende ze naar binnen. Inmiddels stortte de regen naar beneden en was de wind flink toegenomen. Lune draaide zich om naar de andere wolvin en bekeek haar even snel. "Alles oke?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Inej
General
Inej
Vrouw
IC Posts : 68

Character sheet
Leeftijd: 19
Partner: Light is easy to love. Show me your darkness
Quote: No need to throw me to the wolves, they come when I call

Maybe it's all said [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maybe it's all said [open]   Maybe it's all said [open] Icon_minitimema nov 09, 2015 8:38 pm

De wolvin leidde haar ergens naar toe, echt te vertrouwen was ze niet en Inej hield haar ook scherp in de gaten, het kon zomaar gebeuren dat ze haar naar de roedel zou leidden en daar aanvallen. Nee Aer wolven waren niet zo. Dikke druppels water vielen naar beneden en haar vacht werd nat. Een geërgerde zucht ontsnapte uit haar mond en ze bleef doorlopen, geweldig ze was nu doorweekt. Toen de wolvin naar voren schoot besloot Inej achter haar aan te rennen en al gauw kwamen ze in een grot terecht, natuurlijk was het lang niet zo een heerlijk warme grot zoals ze in Ignis hadden maar het was tenminste en schuilplaats. "Alles oke?" Inej snoof 'Behalve dat ik doorweekt ben? Prima.' gromde ze en liep weg van de ingang naar een muur waar ze naast ging liggen. 'Ik hoop dat dit zo ééntje is die heel heftig is maar kort duurt.' zei ze terwijl ze naar buiten keek. Inej had niet echt veel zin om hier met de Aer generaal opgescherpt te zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lune
Soldier
Lune
Vrouw
IC Posts : 17

Character sheet
Leeftijd: 18 human years
Partner: You don't love me
Quote:

Maybe it's all said [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maybe it's all said [open]   Maybe it's all said [open] Icon_minitimema nov 09, 2015 8:53 pm

De wolvin snoof en gromde haar toe dat het goed ging. Lune zuchtte zachtjes en ging bij de ingang van de grot liggen, maar wel zo dat ze niet nat werd. 'Ik hoop dat dit zo ééntje is die heel heftig is maar kort duurt.' hoorde ze de wolvin zeggen. De drang om haar excuus aan te bieden voor haar misschien wat botte gedrag werd met de seconde groter, maar ze mocht er niet aan toegeven. Lune was een General, en het enige wat ze had gedaan was gevraagd of de vreemde wolvin van haar territorium af wilde gaan. Zij had niets verkeerd gedaan. Als ze nu ook nog haar excuus aan ging bieden maakte ze zichzelf zwak. En ze was al zwak. Ze kon het zich niet permitteren. "Dat hoop ik ook..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Inej
General
Inej
Vrouw
IC Posts : 68

Character sheet
Leeftijd: 19
Partner: Light is easy to love. Show me your darkness
Quote: No need to throw me to the wolves, they come when I call

Maybe it's all said [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maybe it's all said [open]   Maybe it's all said [open] Icon_minitimema nov 09, 2015 9:11 pm


Mooizo, de "geweldige" generaal ging vooraan liggen. Langzaam verhoogde Inej haar temperatuur ietsjes, voor Lune zou het lijken als of ze temperatuur had maar Inej had het nu lekker warm. "Dat hoop ik ook..." Inej gromde instemmend en hield haar ogen gefocust op Lune 'Ik hoop dat dit geen grot is van een woeste beer die zometeen binnenkomt en ons woest uit elkaar scheurt?' Zei ze uiteindelijk om de zware stilte die in de lucht hing te verbreken. Haar lichaam warmde zich op en Inej sloot genietend haar ogen, het was toch een grote voordeel om een Ignis wolf te zijn, maar ach dat hoefde de general van Aer niet te weten, straks wordt ze nog jaloers op haar.
Sorry beetje derpjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Lune
Soldier
Lune
Vrouw
IC Posts : 17

Character sheet
Leeftijd: 18 human years
Partner: You don't love me
Quote:

Maybe it's all said [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maybe it's all said [open]   Maybe it's all said [open] Icon_minitimedi nov 10, 2015 1:09 pm

'Ik hoop dat dit geen grot is van een woeste beer die zometeen binnenkomt en ons woest uit elkaar scheurt?' Lune draaide haar kop naar de wolvin. "Dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Er zijn beren in de grotten, en die veranderen nog wel eens van grot. Maar als er hier een was, geloof me, dan waren we nu al aangevallen. Als er eentje deze grot anders onderkomen wilt, zal hij vanaf buiten de grot komen." Wat dus inhield dat ze de beer pas op het laatste moment zouden zien; de hoosbui benam hun het zicht. Maar dat snapte de wolvin naast haar ook wel. Nu Lune's lichaam weer tot rust kwam begon ze toch de kou te voelen. Ze probeerde zo min mogelijk te trillen, maar ze had het nou eenmaal koud. De wolvin naast haar leek daar geen last van te hebben. "Je komt van Ignis he?" vroeg Lune aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inej
General
Inej
Vrouw
IC Posts : 68

Character sheet
Leeftijd: 19
Partner: Light is easy to love. Show me your darkness
Quote: No need to throw me to the wolves, they come when I call

Maybe it's all said [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maybe it's all said [open]   Maybe it's all said [open] Icon_minitimedi nov 10, 2015 7:55 pm

"Dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Er zijn beren in de grotten, en die veranderen nog wel eens van grot. Maar als er hier een was, geloof me, dan waren we nu al aangevallen. Als er eentje deze grot anders onderkomen wilt, zal hij vanaf buiten de grot komen." Inej knikte alleen maar en sloot haar ogen, het hielp dat ze zich opwarmde, het verjoeg de spanning in haar lichaam en ze werd er zelf ook rustiger van maar haar rust duurde niet lang. "Je komt van Ignis he?" Inej opende even haar ogen om haar aan te kijken en snoof 'Ik ben gewoon een getalenteerde jonge wolf die weinig last heeft van de kou.' Antwoordde ze droog. Het was niet dat Inej zo onsociaal was, nee ze vond het fijn om met wolven te praten om contact te hebben maar nu had ze er weinig zin in. Deze dame moest nog eens verzinnen hoe ze haar reputatie goed kon praten want tja ze had haar weddenschap toch duidelijk verloren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lune
Soldier
Lune
Vrouw
IC Posts : 17

Character sheet
Leeftijd: 18 human years
Partner: You don't love me
Quote:

Maybe it's all said [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maybe it's all said [open]   Maybe it's all said [open] Icon_minitimewo nov 11, 2015 10:07 am

"Ik ben gewoon een getalenteerde jonge wolf die weinig last heeft van de kou." Lune kon het niet laten zachtjes te grinniken. Ondanks het begin van hun ontmoeting, begon ze de wolvin wel te mogen. "Getalenteerd ben je zeker. Maar dat is iedereen hier. Ik bedoel, kom op. We kunnen van een wolf in een mens veranderen en andersom, en een element besturen." zei Lune met een glimlach - voor hoever dat kon. "Ben je hier geboren, of op latere leeftijd gekomen?" vroeg ze toen. Ze wilde wel wat meer weten over de wolvin. Gewoon omdat ze nieuwsgierig was naar wie nou precies haar gebied binnen was gekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inej
General
Inej
Vrouw
IC Posts : 68

Character sheet
Leeftijd: 19
Partner: Light is easy to love. Show me your darkness
Quote: No need to throw me to the wolves, they come when I call

Maybe it's all said [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maybe it's all said [open]   Maybe it's all said [open] Icon_minitimewo nov 11, 2015 3:41 pm

"Getalenteerd ben je zeker. Maar dat is iedereen hier. Ik bedoel, kom op. We kunnen van een wolf in een mens veranderen en andersom, en een element besturen." zei Lune met een glimlach - voor hoever dat kon. "Ben je hier geboren, of op latere leeftijd gekomen?" Geweldig iemand begon te praten, wanneer is het regen voorbij? Inej verlangde naar een warme douche en haar eigen bed. 'Waarom zou dat getalenteerd zijn, dit is wie wij zijn er is niks bijzonders aan.' zei ze kalmpjes, iedereen was wolf en iedereen had wel een kracht waarom zou je dan getalenteerd zijn? Ja sommige bezaten wat bijzondere krachten dat was wel bijzonder maar verder, niks bijzonders voor haar gevoel. Bij haar andere vraag dacht Inej even na en bewoog even wat met haar oren 'Dat is voor jou een vraag maar voor mij een weet.' Het ging de general van aer niks aan wie ze was en of ze hier geboren was. Inej keek naar buiten met de hoop dat het weer zich wat kalmer was maar jammer genoeg bleef het plenzen. Inej strekte haar poten naar voren en liet een luide geeuw horen, nog een beetje en ze zou in slaap vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud


Maybe it's all said [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maybe it's all said [open]   Maybe it's all said [open] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Maybe it's all said [open]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Fog (open)
» this is Not a Dream. [ open! ]
» Birthday {open}
» Sleep No More [OPEN]
» [ Open!! ] What makes a Man

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rigor Mortis :: RIGOR MORTIS :: RPG :: AER :: SPRINGSHORE-
Ga naar: