IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Never say never

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Syrax
Soldier
Syrax
Man
IC Posts : 32

Character sheet
Leeftijd: 13
Partner: I have no time for that Jibber Jabber
Quote: Just comming to this place.

Never say never Empty
BerichtOnderwerp: Never say never   Never say never Icon_minitimevr jan 15, 2016 8:35 pm

De laatste paar dagen was Syrax meer gewent aan de grillen en grollen van zijn nieuwe leven hier. Ach het was zo erg eigenlijk nog niet. Het vliegen ging hem steeds beter af en de blikken en hulp vragen of wanneer ze hem hulp wilde aanbieden waren dan wel iets minder geworden, of was de jongen er gewent aan geraakt? Syrax wist hetzelf niet, maar hij voelde zich al wat meer op zijn gemak bij Aqua. Hij leerde zijn gaven en verandering van mens naar wolf steeds beter controleren. Nu struinde de witte wolf met zwarte dotten op de veren en op sommige plekken waren de punten van zijn haren ook zwart rond. Zijn vleugels kon hij niet verbergen nog in zijn menselijke staat terug laten trekken in zijn rug. Het gewicht was gelukkig ook gewent, maar geheel fijn vond de jongen het nog niet en het was ook moeilijker slapen. Nu kon hij zich niet over zijn rug zichzelf omdraaien en was Sy gedwongen dat via zijn buik te doen. De winter deed hem weinig en eigenlijk vond hij dat de fijnste tijd van het jaar. Sneeuw en ijs waar je maar keek en leuk was het ook nog. Syrax ging op een steen liggen die hij met zijn poten sneeuw vrij had gekrabd en ging er liggen. Heel even sloot Syrax zijn ogen en genoot van de rust, tot zijn aandacht getrokken werd door iets onverwachts.

(Raya)
Terug naar boven Ga naar beneden
Raya
Soldier
Raya
Vrouw
IC Posts : 7

Character sheet
Leeftijd: 19,5
Partner: You don't drown by falling in the water, you drown by staying there.
Quote: Sometimes you don't get what you want, but you get what you need.

Never say never Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never say never   Never say never Icon_minitimevr jan 15, 2016 9:01 pm




Ze wreef haar handen stevig tegen elkaar aan in een poging om op te warmen. Het was verdomd koud, ook al had ze een hoger lichaamstemperatuur dan een normaal mens. De gure wind streelde door haar lange haren heen terwijl ze een weg baande door de sneeuw heen. Als wolf ging dit gemakkelijk, maar voor nu wilde ze even in haar menselijke vorm blijven. Ze was tenslotte altijd in haar dierlijke gedaante. Waarom? Simpelweg zodat ze haarzelf kon beschermen. Klauwen en hoektanden schrokken immers meer af dan haar ondeugende ogen en bijdehante opmerkingen. Met een diepe zucht draaide ze haar lichaam een kwart slag en sloeg ze haar lange sjaal nog eens random haar nek voor de extra warmte. Misschien moest ze maar eens iets meer betrokken raken bij haar nieuwe roedel. Met haar mond in een strakke streep en haar ogen vurig waarschuwend dwong ze haarzelf toch vooruit. Ze had hier zo geen zin in, maar het kon ó zo handig uit komen in de toekomst.

Shift modus, niemand hoefde haar mensen vorm te zien. Raya sloot een moment haar ogen, ademde de koude lucht een maal diep in haar longen en liet het gevoel door haar heen vloeien. Ze kon het makkelijk onder controle houden voor zoverre. Met een ruk sloeg ze haar ogen open en blies ze de lucht in één teug weer uit. Ondertussen was ze op roedelgebied gekomen. Abrupt viel haar aandacht op een jonge witte wolf, zijn vacht had enige zwarte versiersels erin. Ze zuchtte, gooide even haar kop omhoog alsof ze een smeekgebed ging uitspreken en stapte vervolgens op de jongeling af. Ze moest eens iemand leren kennen. "Met zulke vleugels zou ik naar een ander gebied vliegen," Sprak ze met een grijnsje, en hielt halt voor de steen waar hij op lag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax
Soldier
Syrax
Man
IC Posts : 32

Character sheet
Leeftijd: 13
Partner: I have no time for that Jibber Jabber
Quote: Just comming to this place.

Never say never Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never say never   Never say never Icon_minitimevr jan 15, 2016 9:20 pm

Voor een tijd eerder zouden zijn ogen open gevlogen zijn en had hij de spreker bang aan gekeken gehad, nu keek hij eerder iets brutaler uit zijn ogen. Zijn blauwe ogen opende zich en keken een nieuw gezicht aan. Syrax was gewent geraakt aan steeds nieuwe gezichten, maar zij leek wel erg ondeugend uit die over van haar te kijken? Haar woorden lieten hem even zenuwachtig met zijn vleugels bewegen. Wat wilde ze daarmee bedoelen? 'Die vleugels had ik al toen ik hier aankwam.' zei Syrax op rustige, maar toch lichtelijk brutale toon. Hij was hier thuis en niet ergens anders. Zijn blik gleed over haar wolven lijf. Ze was slank en ze rook naar een teefje dus was het een meisje of een jonge vrouw. Syrax ging rechter zitten en hield zijn vleugels netjes op zijn rug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raya
Soldier
Raya
Vrouw
IC Posts : 7

Character sheet
Leeftijd: 19,5
Partner: You don't drown by falling in the water, you drown by staying there.
Quote: Sometimes you don't get what you want, but you get what you need.

Never say never Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never say never   Never say never Icon_minitimevr jan 15, 2016 9:35 pm




Ze merkte dat de jonge wolf een brutaal iets in zijn ogen had. Ze kon het waarderen, ze had het zelf immer ook. Geïnteresseerd luisterde ze kort naar zijn woorden waarna ze vervolgens haar bovenlichaam omhoog wierp en met haar voorpoten tegen de steen aan rustte, zodat ze iets beter naar zijn vleugels kon kijken. Zonder pardon bestudeerde ze hem dan ook aandacht, ongeacht hoe hinderlijk dat voor hem kon zijn. Een bedenkelijke 'hmm' rolde over haar lippen heen. Wat wilde ze graag die vleugels hebben.. Ze was hier pas net twee dagen en in haar hoofd was het nog steeds een zooitje. Het liefst wilde ze eruit: Ze wilde weg van deze bizarre plek met wolven en zonder een duidelijk verleden. Ze wilde naar huis, wat het ook voor een plek was.

"Kun je vliegen?" Vroeg ze plots, en keek de witte wolf even in zijn heldere ogen. Het klonk bijna hoopvol- alsof de jonge wolf haar naar een andere plek zou kunnen brengen. Een plek die ze misschien zou herkennen. Hij ging richt zitten en Raya plaatste haar poten weer van de rots af, aangezien ze de afstand wel erg verkleind had. "Maar hoe.. Je kunt geen vogel en wolf tegelijk zijn"Met een lichte verbazing in haar stem keek ze hem aan. Was het echt mogelijk dat ze niet gek werd en dat deze vleugels echt waren?

Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax
Soldier
Syrax
Man
IC Posts : 32

Character sheet
Leeftijd: 13
Partner: I have no time for that Jibber Jabber
Quote: Just comming to this place.

Never say never Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never say never   Never say never Icon_minitimevr jan 15, 2016 9:55 pm

Voor Syrax recht ging zitten kwam ze ongevraagd te dichtbij volgend Syrax. Hij vergroten de afstand daardoor iets door recht te gaan zitten en luisterde naar haar vraag. 'Wel... euh. Zolang het niet te hard waait. Dan kan ik best goed vliegen, maar wanneer het harder waait dan nu verlies ik vaak nog de controle en ben ik nood gedwongen om een noodlanding te maken.' zei hij naar waarheid en legde zijn oren even naar achteren. Hoewel Syrax eerlijk was vond hij het niet fijn om dat te moeten zeggen. Maar haar volgende vraag liet hem even vreemd en vragend aan kijken door zijn kop scheef te houden. Ze had wel gelijk, maar hij kon wel degelijk met zijn vleugels inmiddels overweg. 'Ik weet het. Ik werd eerst ziek omdat ik hetzelf niet begreep, maar ik ben inmiddels gewend aan ze en eigenlijk wil ik mijn vleugels niet meer kwijt.' zei Syrax en hij vouwde zijn vleugels even open om zijn woorden onbedoeld kracht bij te zetten. Ook keek Syrax er even naar voor hij ze weer sloot en de wolvin voor hem weer aan keek. 'Hoe heet je eigenlijk? Mijn naam is Syrax.' vroeg hij nu en stelde zichzelf aan haar voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raya
Soldier
Raya
Vrouw
IC Posts : 7

Character sheet
Leeftijd: 19,5
Partner: You don't drown by falling in the water, you drown by staying there.
Quote: Sometimes you don't get what you want, but you get what you need.

Never say never Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never say never   Never say never Icon_minitimevr jan 15, 2016 10:13 pm




De jongeling legde uit dat hij wel degelijk kon vliegen, sterker nog, hij kon het best goed. Aan zijn reactie te merken vond hij het niet prettig om te praten over zijn zwakkere kant: een sterke windkracht. Ze kon het haarzelf niet voorstellen. Vleugels hebben, hoe bizar was dat? Net op het moment dat ze haar eigen wolven-vorm had geaccepteerd. Of nouja, een soort van. In haar mensen vorm zag ze er prima uit al vond ze zelf, maar zodra ze veranderde in dit afschuwelijke wezen durfde direct niet meer in haar spiegelbeeld te kijken. Die getekende glimlach op haar lippen die juist een eng beeld veroorzaakte, het feit ze in een jager kon veranderen wanneer ze maar wilde. Raya's gedachte werden verstoord door de woorden van de wolf 'Ik weet het. Ik werd eerst ziek omdat ik hetzelf niet begreep, maar ik ben inmiddels gewend aan ze en eigenlijk wil ik mijn vleugels niet meer kwijt.' Na zijn woorden maakte hij kort en krachtig een indrukkend wekkende beweging: Hij opende zijn vleugels voor enkele secondes. "Wauw,"Fluisterde ze zacht, gefascineerd keek ze hem aan. Of ze jaloers was? Dat zeker. Of ze verward was? Al helemaal. 'Hoe heet je eigenlijk? Mijn naam is Syrax.' Stelde hij zichzelf voor. Ze keek hem even strak aan en tikte haar oren iets naar achteren toe. Kon ze hem überhaupt wel vertrouwen? Op dit moment leek alles mogelijk. Hij kon vliegen, wie wist kon hij ook wel een mes in haar rug steken zodra ze haarzelf omdraaide. Kort schudde ze haar kop. Blijf erbij Raya, je kunt niet iedereen verdenken in dit konijnenhol.

Ze liet een klein glimlachje zien. Het was een mini-glimlachje, maar het was er. "Raya, je bent eigenlijk het eerste persoon dat ik hier spreek Syrax. Heeft iedereen vleugels? Kan ik ze krijgen?" Verontschuldigend lachte ze kort en zette een stap achteruit. Ze bombardeerde hem met vragen. "Ik zal me in houden," Het woord sorry kreeg ze niet over haar lippen heen, maar het leek er al op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax
Soldier
Syrax
Man
IC Posts : 32

Character sheet
Leeftijd: 13
Partner: I have no time for that Jibber Jabber
Quote: Just comming to this place.

Never say never Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never say never   Never say never Icon_minitimeza jan 16, 2016 9:31 am

Syrax voelde een enorme blos op komen zetten. Was het waar? Was hij echt de eerste die ze van de Awua leden trof? Gelukkig was Sy nu in zijn dierlijke vorm en kon Raya het niet zien. Haar vragen vuur liet hem weer wat ontspannen. Hoewel hij zich in het begin als een heuze bangerik had gedragen herinnerde hij zich Zale zijn woorden nog helder. 'Ik geloof dat iedereen wel vleugels kan krijgen. Maar voor zo ver ik weet zijn vleugel een yzeldzaamheid volgens Zale.' zei Syrax en hij schudden zijn kop even voor de jongen zich achter zijn oor krabte. Zijn ogen begonnen twinkelen. Hij mocht haar nu al. Ookal kende Sy haar maar net.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raya
Soldier
Raya
Vrouw
IC Posts : 7

Character sheet
Leeftijd: 19,5
Partner: You don't drown by falling in the water, you drown by staying there.
Quote: Sometimes you don't get what you want, but you get what you need.

Never say never Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never say never   Never say never Icon_minitimeza jan 16, 2016 1:00 pm

Raya schreef:



Toen hij een bevestiging gaf dat iedereen vleugels kon krijgen, vloog er een sprankje hoop in haar op. Ze kon dus inderdaad weg! Al snel werd deze hoop vermorzeld toen hij zij dat het erg zeldzaam was. Zale, wie is dat nou weer?Ze wilde het hem vragen, maar besloot haar mond dicht te houden. Bovendien was Raya niet het typ dat interesse zocht in andere, laat staan vriendschappen. Connecties waren voldoende, ze was toch niet van plan om hier eeuwig te blijven. Syrax had gewoon puur geluk gehad dat hij er apart uit zag, eerder opvallend. "Kun je me iets meer vertellen over de andere mensen? .. Roedels?" Zelf had ze nog geen flauw idee waar ze precies in beland was. Natuurlijk was ze al op onderzoek uit gegaan, maar dingen zoals 'gaves' had ze nog nooit ondervonden. Misschien maar beter ook, ze zou gaan freaken als ze wist dat er misschien een kans was dat ze water kon beïnvloeden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax
Soldier
Syrax
Man
IC Posts : 32

Character sheet
Leeftijd: 13
Partner: I have no time for that Jibber Jabber
Quote: Just comming to this place.

Never say never Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never say never   Never say never Icon_minitimeza jan 16, 2016 1:19 pm

Syrax zag dat ze hem iets wilde vragen, maar dat ze haar woorsen al snel inslikte. Het was hier eigenlijk zo gek nog niet, maar je moest even door de zure appel heen bijten. Het sprankje hoop dat heel even in haar ogen opgloeide doofde bijna meteen weer toen hij zei dat Zale hem verteld had dat vleugels zeldzaam waren om die te krijgen. haar vraag over de andere mensen en Roedels die ze stelde maakte dat Syrax heel evn weg keek. 'Van wat ik weet is dat er vier roedels zijn. Alle vier naar de elementen genoemt die hier bestaan. Buiten de gaven om water te kunnen beheerzen zoals van je af duwen, naar je toe trekken of in iedr geval water te laten bevriezen zijn er nog meer dingen die de roedels als ze hun best doen kunnen verdienen. Zoals ik met mikn vleugels bij voorbeeld. Al heb ik er niets voor hoeven doen om ze te krijgen. Veel weet ik nog niet, maar zo lang ben ikzelf hier ook nog niet wakker geworden.' legde Syrax aan Raya uit. Hij hoopte haar groot en.deels goed van nut te zijn geweest?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud


Never say never Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never say never   Never say never Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Never say never
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rigor Mortis :: RIGOR MORTIS :: RPG :: AQUA-
Ga naar: